eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Borowskiej - łącznik Nowej Akademii Medycznej z Obwodnicą Śródmiejską Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50758

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Borowskiej - łącznik Nowej Akademii Medycznej z Obwodnicą Śródmiejską Wrocławia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Anna Ułasiewicz, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076 w. 263,210, fax 071 3550866, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdik.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://wzp.zdik.wroc.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg i Komunikacji, Biuro Obsługi Klienta, -, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. -, fax -, e-mail: -, -. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:zarządzanie drogami, obsługa komunikacji zbiorowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Borowskiej - łącznik Nowej Akademii Medycznej z Obwodnicą Śródmiejską Wrocławia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Wrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Borowskiej - łącznik Nowej Akademii Medycznej z Obwodnicą Śródmiejską Wrocławia Zakres robót budowlanych: drogi, przejście tunelowe w nasypie kolejowym, sieć energetyczna, wodociągowa, kanalizacyjna, ciepłownicza, oświetlenie uliczne, sygnalizacja świetlna, sieć telekomunikacyjna, zieleń, organizacja ruchu zastępczego i docelowego, ekrany akustyczne, rozbiórka obiektów kubaturowych (baraki). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga żadnych oświadczeń ani dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: opisano w cz. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 17

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Nadzorowali w okresie ostatnich 3 lat /licząc od daty wszczęcia postępowania/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej Z zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego. 3. W okresie ostatnich 3 lat /licząc od daty wszczęcia postępowania/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili rolę Inżyniera wg wymogów FIDIC na co najmniej jednym zadaniu. 4. Dysponują osobą do prowadzenia kontraktu (Inżynierem Rezydentem), która w okresie ostatnich 3 lat prowadziła co najmniej jeden kontrakt drogowy wg wymogów FIDIC i posiada minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorze inwestorskim. 5. Dysponują inspektorami nadzoru robót: drogowych, mostowych, elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych, telekomunikacyjnych i konstrukcyjnych z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową, robotami branżowymi lub w nadzorze inwestorskim. 6. Dysponują specjalistą ds. rozliczeń posiadającym 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów, w tym minimum roczne doświadczenie przy rozliczaniu robót drogowych realizowanych zgodnie z FIDIC. 7. Będą korzystać z usług laboratoriów akredytowanych (laboratorium akredytowanego) lub będących w trakcie procesu akredytacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1) muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunki 2) - 6) dowolny wykonawca, warunek 7) wykonawcy łącznie. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dla osób posiadających polskie obywatelstwo, a dla osób nieposiadających polskiego obywatelstwa równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku braku obywatelstwa - kraju w którym zamieszkuje na stałe, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przez wykonawcę umów (licząc od dnia wszczęcia postępowania), w ramach których nadzorował budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej \Z\ zlokalizowanej w terenie miejskim wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że umowy te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przez wykonawcę umów (licząc od dnia wszczęcia postępowania), w ramach których pełnił rolę Inżyniera wg wymogów FIDIC wraz z dokumentami potwierdzającymi, że umowy te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat umów (licząc od dnia wszczęcia postępowania), w ramach których osoba wskazana do prowadzenia kontraktu (Inżynier Rezydent) prowadziła kontrakt drogowy. Umowy powinny dotyczyć kontraktów drogowych zrealizowanych wg wymogów FIDIC. 10. Opis doświadczenia zawodowego osoby wskazanej do prowadzenia kontraktu (Inżyniera Rezydenta) potwierdzający spełnianie warunku uczestnictwa z pkt. III.2.4. 11. Wykaz inspektorów nadzoru robót: drogowych, mostowych, elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych, telekomunikacyjnych i konstrukcyjnych wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych oraz kserokopiami dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Opis doświadczenia zawodowego inspektorów nadzoru robót: drogowych, mostowych, elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych, telekomunikacyjnych i konstrukcyjnych potwierdzający spełnianie warunku uczestnictwa z pkt. III.2.5. 13. Opis doświadczenia zawodowego specjalisty ds. rozliczeń potwierdzający spełnianie warunku uczestnictwa z pkt. III.2.6. 14. Dane dotyczące laboratoriów akredytowanych (laboratorium akredytowanego) lub będacych w trakcie procesu akredytacji, które będą wykonywać badania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdik.wroc.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie ZDiK. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 12:00, Zarząd Dróg i Komunikacji Wrocław ul. Długa 49 bud. B, pok. 107 (sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.