eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocławdostawy oleju napędowego do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50700

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Inowrocław: dostawy oleju napędowego do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. w Inowrocławiu, do kontaktów: Piernik Wojciech, 88-100 Inowrocław, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576068, fax 052 3576060, e-mail: piernik@mpk.inowroclaw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpk.inowroclaw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy oleju napędowego do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o., ul. Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zakładowej stacji paliw w okresie obowiązywania umowy tj. jeden rok Olej napędowy zamawiany w ilościach około 15000 litrów według bieżących potrzeb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego; Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami; Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na składki; Oświadczenia o spełnieniu warunków w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Olej napędowy około 520 000 litrów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na: 45 000 złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 08.11.2006r do godziny 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział Inowrocław 76 1240 1196 1111 0000 1341 7361 Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udziału w postępowaniu dopuszcza się oferentów, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a ponadto: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu wykonali przynajmniej trzy dostawy zakresem odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 50 000 złotych każda; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Posiadają ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązuje się przedłożyć (najpóźniej do dnia podpisania umowy) polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie OC w zakresie wykonania zamówienia objętego niniejszą siwz na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 PLN; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu ich roczne obroty w zakresie przedmiotu zamówienia były na poziomie co najmniej 1 000 000 złotych; jeżeli oferent prowadzi działalność w zakresie przedmiotu zamówienia krócej niż trzy lata, winien wykazać roczne obroty na żądanym poziomie za ten okres Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferenci muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7) wykaz wykonanych w okresie trzech lat przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw oleju napędowego i opałowego z zakresu odpowiadającego zamówieniu, o realizację której się ubiegają, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców; 8) referencje potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały należycie wykonane; 9) aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności; 10) dowód wniesienia wadium W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają podmioty występujące wspólne muszą one przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez oferenta. Oferenci, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wezwani do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie - na wypadek, gdyby ich nieuzupełnienie skutkowało unieważnieniem postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego (pok.31 budynek B ) oraz za zaliczeniem pocztowym. Koszt specyfikacji 30,00 zł.+ VAT płata. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.12.2006; okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:30, Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp.zo.o. w Inowrocławiu ul. Ks.P.Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.