Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Legnica: Strategia zarządzania marką Legnica wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki
Numer ogłoszenia: 50676 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Strategia zarządzania marką Legnica wraz ze skatalogowaniem systemu identyfikacji wizualnej marki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu STRATEGIA ZARZĄDZANIA MARKĄ LEGNICA WRAZ ZESKATALOGOWANIEM SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MARKI oraz sposobów i narzędzi jego wdrażania. Zamawiający oczekuje zidentyfikowania dotychczasowych elementów składowych marki Miasta Legnicy oraz wykreowania jego nowego, silnego i rozpoznawalnego wizerunku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za pracę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna opracowanie marki samorządowej obejmujące: badania wyjściowe, kreację marki, strategię zarządzania marką, katalog marki, koncepcję eventów. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. W załączniku podać wartość przedmiotu usługi, datę wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (WARUNEK PUNKTOWANY) - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik projektu - doświadczenie polegające na tym, że minimum dwukrotne kierował zespołem przy pracach nad projektami porównywalnymi rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia. Główny analityk - minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe przy pracach analitycznych, w tym doświadczenie w pracy nad minimum jednym projektem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia Główny grafik - minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracach graficznych, w tym grafice komputerowej oraz doświadczenie w pracy nad minimum jednym projektem porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. Osoby wskazane w załączniku nr 3 powinny posiadać kwalifikacje zawodowe w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: - kserokopie np. dyplomów, ukończonych kursów, szkoleń, cv, oświadczeń, strony opracowań zawierające skład zespołu itp. potwierdzających informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu, - dokumenty potwierdzające że kierownik projektu był członkiem zespołu w minimum dwóch zadaniach porównywalnych rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, np. informacje od Zamawiających lub kserokopie wybranych stron opracowań, z których wynikał będzie zakres opracowań jak i skład zespołu, cv, oświadczenia itp. - dokumenty potwierdzające że główny analityk i główny grafik byli członkami zespołu w minimum jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, np. informacje od Zamawiających lub kserokopie wybranych stron opracowań, z których wynikał będzie zakres opracowań jak i skład zespołu, cv, oświadczenia itp. (WARUNEK PUNKTOWANY). W załączniku nr 3 do ww. Wniosku należy wypełnić informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Posiadają średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych 2005, 2006 i 2007 w wysokości min. 500.000 złotych potwierdzony sprawozdaniem finansowym albo jego częścią, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów finansowych i wg załącznika nr 1a WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 7. Określą jaką część zamówienia powierzą podwykonawcom. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 4 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ocena podmiotowa - punktacja : Zamawiający przewiduje zaproszenie do składania ofert wstępnych min 3 Wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 11 INFORMACJI OGÓLNYCH zgodnie z poniższą procedurą: -Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę-punktację spełniania tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert wstępnych traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. -Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 1) Ocena - punktacja warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia na podstawie ilości wykonanych opracowań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zgodnie z pkt. 11 ppkt 3) INFORMACJI OGÓLNYCH i załącznikiem nr 2 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM : Za każde dodatkowe (powyżej 2 sztuk) opracowanie porównywalne rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia /zgodnie z pkt 11 ppkt 3)/ - 1 punkt za każde opracowanie. 2) Ocena-punktacja warunku posiadania przez personel Wykonawcy doświadczenia na podstawie ilości wykonanych opracowań odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zgodnie z pkt. 11 ppkt 4) INFORMACJI OGÓLNYCH i załącznikiem nr 3 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM : Za każde dodatkowe opracowanie porównywalne rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia z udziałem każdej z osób wchodzących w skład zespołu /zgodnie z pkt 11 ppkt 4) 1., 2. i 3./ - 1 punkt za każdy udział. Zamawiający wybierze Wykonawców, którzy uzyskali łącznie najwyższą ilość punktów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. W załączniku podać wartość przedmiotu usługi, datę wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (WARUNEK PUNKTOWANY) - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. Za zadanie odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna opracowanie marki samorządowej obejmujące: badania wyjściowe, kreację marki, strategię zarządzania marką, katalog marki, koncepcję eventów. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. Osoby wskazane w załączniku nr 3 powinny posiadać kwalifikacje zawodowe w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: - kserokopie np. dyplomów, ukończonych kursów, szkoleń, cv, oświadczeń, strony opracowań zawierające skład zespołu itp. potwierdzających informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu, - dokumenty potwierdzające że kierownik projektu był członkiem zespołu w minimum dwóch zadaniach porównywalnych rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, np. informacje od Zamawiających lub kserokopie wybranych stron opracowań, z których wynikał będzie zakres opracowań jak i skład zespołu, cv, oświadczenia itp. - dokumenty potwierdzające że główny analityk i główny grafik byli członkami zespołu w minimum jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, np. informacje od Zamawiających lub kserokopie wybranych stron opracowań, z których wynikał będzie zakres opracowań jak i skład zespołu, cv, oświadczenia itp. (WARUNEK PUNKTOWANY). W załączniku nr 3 do ww. Wniosku należy wypełnić informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena spełnienia warunku wg dokumentów - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 6 Ocena spełnienia warunku wg dokumentów finansowych i wg załącznika nr 1a do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 7 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 4 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH Z OGŁOSZENIEM. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Koncepcja w tym:spełnienie oczekiwań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia;spójność i kompleksowość;oryginalność kreacji - 55
- 3 - Czas realizacji zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Wydział Inwestycji Miejskich , Plac Słowiański 7 , pokój nr 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi hotelowe i gastronomiczne realizowane w ramach XXVIII Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego "Świat pod Kyczerą"
- Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na: Przebudowę odcinków dróg powiatowych nr 2176D od Gniewomierza do Legnickiego Pola oraz na drodze nr 2202D od Biskupic do Księginic"
- Strupice droga dojazdowa do gruntów rolnych
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena wpływu inwestycji KPO B 3.4.1 na zieloną i energetyczną transformację miast
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
- Realizacja usługi badawczej
- Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.