eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskieprzebudowa stołówki hotelu robotniczego na stołówkę Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. (etap III - dostawa i montaż wyposażenia)



Ogłoszenie z dnia 2005-09-28

POZYCJA 50626

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Strzelce Opolskie: przebudowa stołówki hotelu robotniczego na stołówkę Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. (etap III - dostawa i montaż wyposażenia)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Strzelce Opolskie, do kontaktów: Hubert Waloszek, pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049338, fax 077 4614422, e-mail: przetargi@strzelceopolskie.pl, www.strzelceopolskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stołówki hotelu robotniczego na stołówkę Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. (etap III - dostawa i montaż wyposażenia). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na dostawie, montażu i rozruchu technologicznym wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej znajdującej się przy ulicy Kardynała Wyszyńskiego w Strzelcach Op. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Strzelce Opolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż i rozruch m.in. witryny chłodniczej, stołów chłodniczych, bemarów trzykomorowych, zmywarki kapturowej, obieraczki, trzonów i kotłów gazowych, pieca konwekcyjno-parowego, maszyny wieloczynnościowej oraz mebli. Zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie pomiarów elektrycznych i przeprowadzenie szkolenia personelu. Wykonawca zobowiązany będzie powierzyć kierowanie montażem osobie posiadającej uprawnienia budowlane. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a w szczególności wykonawca który: - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, tzn. zrealizował (zakończył) po 1 stycznia 2003 roku, dostawy wraz z montażem wyposażenia kuchni o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie analizy informacji zawartych w przedłożonych przez wykonawcę dokumentach. Szczegółowy opis znajduje się w siwz.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego (pomieszczenie wskazane w dniu otwarcia ofert).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.