Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Nowy Sącz: Realizacja zadań lekarza kierującego obejmującego planowanie, organizowanie i koordynowanie.
Numer ogłoszenia: 505696 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań lekarza kierującego obejmującego planowanie, organizowanie i koordynowanie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem otolaryngologicznym obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału. Zadanie 2 - realizacja zadań lekarza koordynatora Działu Diagnostyki Obrazowej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności działu. Zadanie 3 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem onkologii klinicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału. Zadanie 4 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem chirurgii onkologicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału. Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A) w zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: -posiadanie prawo wykonywania zawodu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
B) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: tj.: zadanie nr 1: -tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty w dziedzinie otolaryngologii lub specjalisty II stopnia w dziedzinie otolaryngologii, -posiadanie co najmniej 8 letniego okresu pracy w zawodzie zadanie nr 2: -tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej lub specjalisty II stopnia w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej -co najmniej 5 letni staż pracy w zawodzie. zadanie nr 3: -tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty w dziedzinie onkologii klinicznej lub specjalisty II stopnia w dziedzinie onkologii klinicznej, -posiadanie co najmniej 8 letniego okresu pracy w zawodzie zadanie nr 4: -tytuł zawodowy lekarza i tytuł specjalisty w dziedzinie chirurgii onkologicznej lub specjalisty II stopnia w dziedzinie chirurgii onkologicznej, posiadanie co najmniej 8 letniego okresu pracy w zawodzie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
C) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: -warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
C) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: -warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
D) sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. ubezpieczenie na kwotę zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - Dz. U. z 2011 r. nr 293 poz. 1729.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie ze SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w zespole ds. zamówień publicznych Dział Administracyjno - Techniczny, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena 20zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem otolaryngologicznym obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem otolaryngologicznym obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - realizacja zadań lekarza koordynatora Działu Diagnostyki Obrazowej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności działu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - realizacja zadań lekarza koordynatora Działu Diagnostyki Obrazowej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności działu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem onkologii klinicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem onkologii klinicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem chirurgii onkologicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - realizacja zadań lekarza kierującego oddziałem chirurgii onkologicznej obejmujących planowanie, organizowanie i koordynowanie działalności oddziału.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Nowego Sącza w 2025r.
- BZP.271.31.2025 Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (...) w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie brzegów rzeki Kamienica w sąsiedztwie mostu 700-lecia oraz kładki wiszącej - dokumentacja".
- Dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.