Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00242033/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Nowego Sącza w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Nowego Sącza w 2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69fff5c8-6f69-4637-b9e5-0eccd3e03a1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzd.nowysacz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mzd.nowysacz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres Miejski Zarząd Dróg 33 – 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP).
3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl
4. Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl
5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail podane przez wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez Zamawiającego – dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jego treścią, chyba, że wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w wiadomości nie otrzyma.
6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są:
1) Julia Matusik
2) Dawid Kroczek
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacja robót budowlanych
w zakresie oznakowania poziomego ulic w mieście Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje:
Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, grubowarstwowego, starcie zbędnego oznakowania, trasowanie na terenie miasta Nowego Sącza:
a) oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe białe do wymalowania mechanicznego - 10 834,00 m2 w tym:
drogi krajowe - 5 740,00 m2
drogi powiatowe - linie P10 i P12 - 2 033,00 m2
drogi powiatowe - pozostałe - 0,00 m2
drogi gminne - linie P10 i P12 - 3 061,00 m2
drogi gminne - pozostałe - 0,00 m2
b) oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe kolorowe do wymalowania mechanicznego - 30,00 m2 w tym:
drogi krajowe - 10,00 m2
drogi powiatowe - linie P10 i P12 - 5,00 m2
drogi powiatowe - pozostałe - 5,00 m2
drogi gminne - linie P10 i P12 - 5,00 m2
drogi gminne - pozostałe - 5,00 m2
c) oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne białe - 30,00 m2:
drogi krajowe - 10,00 m2
drogi powiatowe - linie P10 i P12 – 5,00 m2
drogi powiatowe - pozostałe - 5,00 m2
drogi gminne - linie P10 i P12 - 5,00 m2
drogi gminne - pozostałe - 5,00 m2
d) oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne kolorowe - 30,00 m2 w tym:
drogi krajowe - 10,00 m2
drogi powiatowe - linie P10 i P12 - 5,00 m2
drogi powiatowe - pozostałe - 5,00 m2
drogi gminne - linie P10 i P12 - 5,00 m2
drogi gminne - pozostałe - 5,00 m2
e) oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne piktogramy - 9,00 m2 w tym:
drogi krajowe – 3,00 m2
drogi powiatowe – linie P10 i P12 – 0,00 m2
drogi powiatowe – pozostałe – 3,00 m2
drogi gminne – linie P10 i P12 – 0,00 m2
drogi gminne – pozostałe – 3,00 m2
f) usuwanie starego oznakowania poziomego - 130,00 m2 w tym:
drogi krajowe – 50,00 m2
drogi powiatowe – linie P10 i P12 – 20,00 m2
drogi powiatowe – pozostałe – 20,00 m2
drogi gminne – linie P10 i P12 – 20,00 m2
drogi gminne – pozostałe – 20,00 m2
Uwagi:
Oznakowanie odblaskowe. Materiałami do znakowania cienkowarstwowego powinny być farby nakładane warstwą o grubości 0,6 mm (na mokro).
Oznakowanie grubowarstwowe masami chemoutwardzalnymi grubość 3mm.
Przedmiar robót jest orientacyjny i może ulec zmianie.
Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem oznakowania poziomego określa STWiORB D070101 i D070102.
Zlecenia oznaczone jako „SPP” (tj. wykonywane w Strefie Płatnego Parkowania) Zamawiający zaleca wykonywać w dni robocze po godz. 18:00 oraz w weekendy. W razie zamiaru wykonania go w dni robocze do godz. 18:00 należy zgłosić ten zamiar do Miejskiego Zarządu Dróg na co najmniej 3 dni przed. W razie uchybienia powyższego warunku Wykonawca zostanie obciążonymi ewentualnymi karami naliczonymi przez Administratora SPP (podmiot zewnętrzne) na Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu.
Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, tj.:
STWiORB,
stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 23. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: oznakowania poziomego jezdni cienkowarstwowego białego do wymalowania mechanicznego nie więcej niż 5 000 m2, oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe kolorowe do wymalowania mechanicznego- nie więcej niż 15 m2, oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne białe- nie więcej niż 15 m2, oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne kolorowe nie więcej niż 15 m2 oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne piktogramy nie więcej niż 3 m2, usuwanie starego oznakowania poziomego nie więcej niż 50 m2. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi nie więcej niż 50 000,00 zł.
24. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:
3) Na dzień udzielenia zamówienia, o którym mowa w ust. 2, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;
4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-5 i 7-10 ustawy PZP
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane oznakowanie grubowarstwowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że, wykonawca:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 75 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia;
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 zł
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia których przedmiotem było wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o powierzchni co najmniej 10 000 m2 oraz oznakowania poziomego grubowarstwowego o powierzchni co najmniej 500 m2., a łączna wartość każdego z zamówień wyniosła co najmniej 75 000,00 zł. brutto.
Zamawiający dopuszcza sumowanie robót wykonanych
na podstawie odrębnych zleceń od jednego podmiotu (także w ramach jednej umowy), w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• kierownik robót - osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r., poz.
418);
• operator malowarki - co najmniej 2 osoby;
• osoba uprawniona do kierowania ruchem – co najmniej 2 osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje.
przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:
minimum 1 malowarką samobieżną do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa oraz wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku;
minimum 1 malowarką do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażona w system pneumatyczny do wykonywania odblasku;
minimum 1 sprzętem do wykonywania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych gładkich;
minimum 1 pojazd z przyczepami z oznakowaniem pulsacyjnym;
minimum 1 szczotka mechaniczna;
minimum 1 frezarka do usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP:
1) w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:
a) oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która jest nie niższa niż 75 000,00 zł.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie niższą od 75 000,00 zł.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami pkt V ust. 1 ppkt 2c na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) wykaz sprzętu którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty „Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Nowego Sącza w 2025 r. - wadium”
Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowyw przypadkach, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP gdy dotyczą one:
1) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych;
2) zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;
3) likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
4) terminu realizacji przedmiotu umowy;
5) wysokości ostatecznego wynagrodzenia;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-05 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Prace remontowe w budynkach: Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Limanowej
- BZP.271.33.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- BZP.271.34.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - aktualizacja opłat.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie stałych organizacji ruchu w trybie przyspieszonym
- Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 742 odc. Nieznanowice - Przygradów od km 67+973 do km 69+248 dł. 1275 mb
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2906E na terenie gminy Brójce i gminy Rzgów
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.