eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mammografu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500303945-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer: Dostawa mammografu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647372-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500279016-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Krajowy numer identyfikacyjny 1307618300000, ul. ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 590 09 23, e-mail malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl, faks 22 812 07 96.
Adres strony internetowej (url): www.zoz-wawer.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mammografu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPZLO/Z-24/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mammografu. 2. Dostarczone urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, w pełni sprawne i kompletne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji - opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie wymagane w treści ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzenia rekondycjonowanego lub demonstracyjnego. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia kompletnego sprzętu wraz z dokumentacją w języku polskim, nie dopuszcza się dostaw częściowych. 4. Za wykonanie zamówienia rozumie się: a) dostawę urządzenia wraz z wymaganym wyposażeniem i oprogramowaniem do Przychodni nr 1 Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer z siedzibą przy ul. J. Strusia 4/8 w Warszawie, II piętro, gabinety 206 i 207 w budynku A. b) opracowanie projektu osłon stałych pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowane urządzenie wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez właściwą miejscowo jednostkę Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz dostosowanie pomieszczenia do montażu i instalacji urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji w celu uzyskania właściwych zezwoleń administracyjnych oraz montażu osłon (jeżeli zaistnieje taka konieczność zgodnie z projektem osłon) po uzyskaniu stosownych zgód, c) wykonanie remontu pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowane urządzenie - zakres niezbędnych prac remontowych został określony w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji, d) montaż urządzenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (rzut pomieszczenia oraz projekt aktualnie zamontowanych osłon stałych zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia) oraz wykonanie niezbędnych testów specjalistycznych, akceptacyjnych, bezpieczeństwa oraz jakości obrazowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, po uprzednim demontażu obecnie wykorzystywanego urządzenia, e) po dopuszczeniu urządzenia do użytku przez Państwową Inspekcję Sanitarną Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia urządzenia, w szczególności integracji z wykorzystywanym u Zamawiającego systemem komputerowym, f) przeszkolenie teoretyczne i praktyczne przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracy z urządzeniem wytwarzającym promieniowanie jonizujące, stosowania i doboru aplikacji klinicznych, wykonywania testów jakości obrazowania oraz obsługi stacji opisowych i oprogramowania diagnostycznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 832699.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Timko Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Syrokomli 30
Kod pocztowy: 03-335
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 895596.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 895596.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 895596.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.