Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500302818-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Radom: Rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325077-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 348474-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rewitalizacja sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67297100000000,
ul. Mała
3,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 830 855, e-mail
rewitalizacja@rewitalizacja.radom.pl, faks
483 830 855.
Adres strony internetowej (url): www.rewitalizacja-radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/2016/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20. Zakres prac realizowanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: a) remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17, w tym: - rozbiórkę budynku pozostałej oficyny, - wymianę stropów, - pogłębienie piwnic, - podbijanie fundamentów, - odbudowę i poszerzenie klatki schodowej, - wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, - odbudowę oficyn w miejscu rozebranych, - realizację garażu podziemnego i windy samochodowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji, - generalny remont (parter czyli: usługi, części wspólne, podziemny garaż, winda będą wykonane w standardzie pod klucz, natomiast I piętro, II piętro i poddasze będą wykonane jako tzw. stan deweloperski). b) budowę nowozaprojektowanego budynku od ul. Szewskiej 20. Budynek ten wykonany będzie jako podpiwniczony, 2-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Komunikacja pionowa zapewniona przez klatkę schodową w południowo-wschodniej części budynku. Wejście główne zaprojektowano od strony północnej w centralnej części z dojściem do klatki schodowej na dziedziniec wewnętrzny. Pomieszczenia parteru czyli usługowe części wspólne wykonane będą wykonane w tzw. Standardzie "pod klucz", natomiast kondygnacje I piętra i poddasza wykonane będą jako "stan deweloperski".
II.4) Główny kod CPV: 45262410-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111240-2,
45262500-6,
45261210-9,
45320000-6,
45321000-3,
45421000-4,
45432100-5,
45400000-1,
45442100-8,
45262100-2,
45233200-1,
45233222-1,
45422000-1,
45262211-3,
45110000-1,
45310000-3,
45312310-3,
45332200-5,
45331100-7,
45231300-8,
45232400-6,
45331210-1,
45300000-0,
45330000-9,
45331200-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.11.2016 r. - 31.03.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Stosownie do treści § 21a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzono protokół konieczności z którego wynika, że z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe, a z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej konieczne jest wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które to roboty stały się niezbędne do wykonania a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W następstwie okoliczności niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia ujawnionych w trakcie realizacji robót- opisanych w stosownych protokołach konieczności, ustalono, iż wykonanie określonej części robót zgodnie z pierwotną dokumentacją jest niemożliwe, a konieczne -z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej- stało się wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z tym zawarto dwa aneksy, tj.:
- Aneks nr 1/2018 z dn. 24.04.2018r., zwiększający zakres przedmiotu zamówienia o niezbędne do wykonania roboty zamienne/dodatkowe określone w Protokole Konieczności nr 3 z dn. 24.07.2017r., a także w kosztorysach złożonych przez Wykonawcę, zwiększający -na zasadach przewidzianych w Umowie- wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 524.686,44 zł brutto, a także wydłużający termin wykonania zamówienia o okres konieczny z uwagi na opracowanie dodatkowej dokumentacji, oraz realizację w/w niezbędnych do wykonania prac, tj. o okres 14 miesięcy.
Zakres robót dotyczy w szczególności zabezpieczenia budynku przy ul. Rwańskiej 15, zabezpieczenia ściany wspólnej, wzmocnienie filarów budynku istniejącego przy ul. Rwańska 17, zabezpieczenia ściany budynku przy ul. Szewskiej 22 (w trakcie prowadzenia prac -tyczenia ścian- ustalono m.in., iż brak jest ściany szczytowej wschodniej, natomiast ściana szczytowa zachodnia znajduje się w gorszym stanie technicznym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - ustalenie w/w okoliczności stało się możliwe dopiero w trakcie tyczenia ścian i prowadzenia robót). Spowodowało to także konieczność realizacji prac dot. zabezpieczenia budynku sąsiedniego oraz wykonania oczepu żelbetowego.
- Aneks nr 2/2018 z dn. 15.11.2018r., zwiększający zakres przedmiotu zamówienia o niezbędne do wykonania roboty zamienne/dodatkowe określone w Protokole Konieczności nr 4 z dn. 08.11.2018r., a także w kosztorysach złożonych przez Wykonawcę, zwiększający -na zasadach przewidzianych w Umowie- wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 111.643,97 zł brutto.
Stan techniczny filarów międzyokiennych budynku istniejącego, okazał się gorszy niż zakładano w dokumentacji projektowej, a ustalenie tego stało się możliwe dopiero w trakcie prowadzenia robót budowlanych
W celu zapobieżenia katastrofie budowlanej i usunięcia zagrożenia życia i zdrowia stało się konieczne m.in. wykonanie dodatkowych niezbędnych robót zabezpieczających, zastosowanie zbrojenia, betonowania oraz całkowita wymiana dwóch filarów na żelbetowe.
W/w zakres koniecznych robót dodatkowych oraz zamiennych uzyskał stosowne akceptacje od inspektora nadzoru, autorów dokumentacji projektowej itd. Zmiana wynagrodzenia (a w przypadku Aneksu nr 1/2018 także terminu wykonania zamówienia) jest w w/w okolicznościach dopuszczalna, ponieważ nastąpiła i została wyliczona w oparciu o stosowne zapisy umowy, oraz stanowiącej załącznik do umowy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Data zmiany Umowy o której mowa w pkt V.1 dot. ostatniej zmiany Umowy, z mocy Aneksu nr 2/2018.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów oraz przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Radomskiego
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Ochrona fizyczna obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





