eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500302818-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Radom: Rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 325077-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 348474-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Rewitalizacja sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67297100000000, ul. Mała 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 830 855, e-mail rewitalizacja@rewitalizacja.radom.pl, faks 483 830 855.
Adres strony internetowej (url): www.rewitalizacja-radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/2016/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu poprzez remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17 wraz z nową zabudową od ul. Szewskiej 20. Zakres prac realizowanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności: a) remont i przebudowę kamienicy przy ul. Rwańskiej 17, w tym: - rozbiórkę budynku pozostałej oficyny, - wymianę stropów, - pogłębienie piwnic, - podbijanie fundamentów, - odbudowę i poszerzenie klatki schodowej, - wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, - odbudowę oficyn w miejscu rozebranych, - realizację garażu podziemnego i windy samochodowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji, - generalny remont (parter czyli: usługi, części wspólne, podziemny garaż, winda będą wykonane w standardzie pod klucz, natomiast I piętro, II piętro i poddasze będą wykonane jako tzw. stan deweloperski). b) budowę nowozaprojektowanego budynku od ul. Szewskiej 20. Budynek ten wykonany będzie jako podpiwniczony, 2-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Komunikacja pionowa zapewniona przez klatkę schodową w południowo-wschodniej części budynku. Wejście główne zaprojektowano od strony północnej w centralnej części z dojściem do klatki schodowej na dziedziniec wewnętrzny. Pomieszczenia parteru czyli usługowe części wspólne wykonane będą wykonane w tzw. Standardzie "pod klucz", natomiast kondygnacje I piętra i poddasza wykonane będą jako "stan deweloperski".


II.4) Główny kod CPV: 45262410-8
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111240-2,

45262500-6,

45261210-9,

45320000-6,

45321000-3,

45421000-4,

45432100-5,

45400000-1,

45442100-8,

45262100-2,

45233200-1,

45233222-1,

45422000-1,

45262211-3,

45110000-1,

45310000-3,

45312310-3,

45332200-5,

45331100-7,

45231300-8,

45232400-6,

45331210-1,

45300000-0,

45330000-9,

45331200-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.11.2016 r. - 31.03.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Stosownie do treści § 21a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzono protokół konieczności z którego wynika, że z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe, a z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej konieczne jest wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które to roboty stały się niezbędne do wykonania a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W następstwie okoliczności niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia ujawnionych w trakcie realizacji robót- opisanych w stosownych protokołach konieczności, ustalono, iż wykonanie określonej części robót zgodnie z pierwotną dokumentacją jest niemożliwe, a konieczne -z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej- stało się wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z tym zawarto dwa aneksy, tj.: - Aneks nr 1/2018 z dn. 24.04.2018r., zwiększający zakres przedmiotu zamówienia o niezbędne do wykonania roboty zamienne/dodatkowe określone w Protokole Konieczności nr 3 z dn. 24.07.2017r., a także w kosztorysach złożonych przez Wykonawcę, zwiększający -na zasadach przewidzianych w Umowie- wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 524.686,44 zł brutto, a także wydłużający termin wykonania zamówienia o okres konieczny z uwagi na opracowanie dodatkowej dokumentacji, oraz realizację w/w niezbędnych do wykonania prac, tj. o okres 14 miesięcy. Zakres robót dotyczy w szczególności zabezpieczenia budynku przy ul. Rwańskiej 15, zabezpieczenia ściany wspólnej, wzmocnienie filarów budynku istniejącego przy ul. Rwańska 17, zabezpieczenia ściany budynku przy ul. Szewskiej 22 (w trakcie prowadzenia prac -tyczenia ścian- ustalono m.in., iż brak jest ściany szczytowej wschodniej, natomiast ściana szczytowa zachodnia znajduje się w gorszym stanie technicznym niż przewidziano w dokumentacji projektowej - ustalenie w/w okoliczności stało się możliwe dopiero w trakcie tyczenia ścian i prowadzenia robót). Spowodowało to także konieczność realizacji prac dot. zabezpieczenia budynku sąsiedniego oraz wykonania oczepu żelbetowego. - Aneks nr 2/2018 z dn. 15.11.2018r., zwiększający zakres przedmiotu zamówienia o niezbędne do wykonania roboty zamienne/dodatkowe określone w Protokole Konieczności nr 4 z dn. 08.11.2018r., a także w kosztorysach złożonych przez Wykonawcę, zwiększający -na zasadach przewidzianych w Umowie- wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę 111.643,97 zł brutto. Stan techniczny filarów międzyokiennych budynku istniejącego, okazał się gorszy niż zakładano w dokumentacji projektowej, a ustalenie tego stało się możliwe dopiero w trakcie prowadzenia robót budowlanych W celu zapobieżenia katastrofie budowlanej i usunięcia zagrożenia życia i zdrowia stało się konieczne m.in. wykonanie dodatkowych niezbędnych robót zabezpieczających, zastosowanie zbrojenia, betonowania oraz całkowita wymiana dwóch filarów na żelbetowe. W/w zakres koniecznych robót dodatkowych oraz zamiennych uzyskał stosowne akceptacje od inspektora nadzoru, autorów dokumentacji projektowej itd. Zmiana wynagrodzenia (a w przypadku Aneksu nr 1/2018 także terminu wykonania zamówienia) jest w w/w okolicznościach dopuszczalna, ponieważ nastąpiła i została wyliczona w oparciu o stosowne zapisy umowy, oraz stanowiącej załącznik do umowy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Data zmiany Umowy o której mowa w pkt V.1 dot. ostatniej zmiany Umowy, z mocy Aneksu nr 2/2018.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.