eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUdzielenie zamówienia publicznego na usługi dla Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych w zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302387-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Centrum Informacyjne Lasów Państwowych: Udzielenie zamówienia publicznego na usługi dla Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych w zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 00011577200025, ul. Grójecka 127, 02-124 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 18 55 353, e-mail renata.dobrzynska@cilp.lasy.gov.pl, ewa.siwiec@cilp.lasy.gov.pl, faks 22 18 55 371.
Adres strony internetowej (url): www.lp.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie zamówienia publicznego na usługi dla Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych w zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: usługi dla Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych w zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku 2. Wykaz świadczeń obejmuje: 2.1. Zasilanie energią elektryczną o mocy 48 kW; 2.2. Udostępnienie urządzenia wielofunkcyjnego drukującego z opcją skanowania i kopiowania; 2.3. Montaż dwóch gniazd internetowych w biurze stoiska i w sali konferencyjnej; 2.4. Udostępnienie 4 lodówek o poj. 230 l; 2.5. Udostępnienie umywalki mobilnej; 2.6. Zakup i montaż trzech czujników przeciwpożarowych; 2.7. Dostarczenie tonera do urządzenia drukującego; 2.8. Lunch na stojąco na stoisku 7 grudnia dla 60 osób z daniami na zimno i na ciepło; 2.9. Zaopatrzenie w kanapki stoiska w okresie 3 - 14 grudnia (180 dziennie); 2.10. Zorganizowanie kolacji dla 80 osób 7 grudnia z daniami na zimno i na ciepło; 2.11. Dostarczenie sprzętu do obsługi cateringowej stoiska (zgodnie z załącznikiem nr 5); 2.12. Serwis kawowy dla 50 osób 2 x dziennie (3 -14 grudnia) oraz dodatkowy serwis 3, 4 i 7 grudnia (łącznie 30).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71356000-8


Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 55320000-9, 55400000-4, 41000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162192.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPT Sp. z o.o
Email wykonawcy: info@grupampt.pl
Adres pocztowy: Poznań, Głogowska 14
Kod pocztowy: 60-734
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199497.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199497.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199497.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.1 lit. a) i b) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku od towarów i usług (wartość netto) wyniesie 218 000 PLN netto, co stanowić będzie równowartość kwoty 50 560,10 EUR. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekroczy zatem równowartości kwoty 144.000 EUR. Proponuje się wybór wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki, do przedmiotu zamówienia mają bowiem zastosowanie warunki określone w art. 67 ust.1 pkt.1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie istnieje rozwiązanie zastępcze z uwagi na niżej przytoczone względy: 1) Minister środowiska, Pan Henryk Kowalczyk, polecił Lasom Państwowym (pismo GPM0770.14.2018 z dnia 23 sierpnia 2018 r.) przygotowanie i sfinansowanie polskiego stoiska (Polskiego Pawilonu Narodowego) podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3- 14 grudnia 2018 roku. Minister środowiska w kolejnej korespondencji (pismo BM-I.4482.38.2018.AW z dnia 18 października 2018 r.) upoważnił dyrektora generalnego Lasów Państwowych, z prawem do udzielania dalszych upoważnień, do prowadzenia rozmów i zawierania umów z podmiotami wskazanymi przez Biuro ds. Organizacji Konferencji COP 24. 2) Jedynym wykonawcą usługi zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku jest Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. 3) Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. została wybrana przez Ministerstwo Środowiska jako podmiot, który złożył najkorzystniejszą ofertę po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z brzmieniem art. 26 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 10 stycznia 2018 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej 24 sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (Dz. U. z 2018 r. poz. 319, z późn. zm) z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4) W dniu 10 września 2018 roku pomiędzy Skarbem Państwa - Ministerstwem Środowiska, reprezentowanym przez Ministra Środowiska Pana Henryka Kowalczyka, w imieniu którego i na którego rzecz działał Pan Rafał Bochenek - na podstawie pełnomocnictwa nr 119 z dnia 23 maja 2018 r., zwanym Zamawiającym - a Międzynarodowymi Targami Poznańskimi Sp. z o.o. reprezentowaną przez Pana Przemysława Trawę, prezesa zarządu i Tomasza Kobierskiego, wiceprezesa zarządu, zwanym Wykonawcą została zawarta umowa nr 4/2018/BCOP, której przedmiotem zamówienia było zapewnienie przez Wykonawcę m.in.:- pełnej obsługi 24 sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu, a w szczególności zapewnienia obsługi technicznej niezbędniej do przygotowania i przeprowadzenia konferencji oraz zapewnienia usług porządkowych, cateringowych, ochrony i serwisu sprzętu komputerowego i drukującego, obsługi szatni i innych niezbędnych usług. 5) Przedmiotem umowy pomiędzy Centrum Informacyjnym Lasów Państwowych a Międzynarodowymi Targami Poznańskimi Sp. z o.o. będą zadania rozszerzające zakres świadczeń ustalony pomiędzy Międzynarodowymi Targami Poznańskim Sp. z. o.o. a Ministerstwem Środowiska o usługi w zakresie wynikającym z funkcjonalności i obsługi gości. 6) Zgodnie z oświadczeniem przedstawiciela Ministerstwa Środowiska, pana Marka Szczypka, dyrektora Biura ds. Organizacji COP 24, w piśmie z dnia 19 listopada 2018 r. (BM.I.4482.60.2018.AW) Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. jest jedynym podmiotem uprawnionym do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Powyższe argumenty jednoznacznie świadczą o tym, że nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Stąd udzielenie zamówienia publicznego na usługi dla Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych w zakresie zapewnienia obsługi technicznej i cateringowej Polskiego Pawilonu Narodowego podczas trwania 24 Sesji Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24), która odbędzie się w Katowicach w dniach 3 - 14 grudnia 2018 roku w trybie zamówienia z wolnej ręki jest jak najbardziej uzasadnione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.