To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302186-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Polska Agencja Kosmiczna: Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Kosmicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651111-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500284553-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polska Agencja Kosmiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 360992221,
ul. Trzy Lipy
3,
80-172
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 22 182 25 24, e-mail
zamowienia@polsa.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://polsa.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BO/7/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Kosmicznej: Część nr 1 - Komputery przenośne (nagrody) Część nr 2 - Wyposażenie Zespołu SSA oraz Narodowego Centrum Operacyjnego SSA Część nr 3 - Monitory 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zakres obowiązków wykonawcy został szczegółowo określony w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 6 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w przepisie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia nie obejmuje bowiem czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony przepisami Kodeksu pracy. 7. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem postępowania. 8. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy dla części nr 2 składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówieniaobjętego prawem opcji. Zakresy rzeczowe i ilościowe składające się na zamówienie podstawowe zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2. 9. Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji w części nr 2 w zakresie zakupu dodatkowego kompletu Stanowiska operatora NOC na zasadach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery przenośne (nagrody) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19920.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24501.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wyposażenie Zespołu SSA oraz Narodowego Centrum Operacyjnego SSA |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Mając na uwadze fakt, iż w przedmiotowej części nie złożona żadnej oferty wnioskuje o unieważnienie przedmiotowego postępowania w cześci nr 2 na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Monitory |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3930.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4833.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- "Zaprojektowanie i wykonanie budowli do tymczasowego przechowania odpadów niebezpiecznych"
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem (...) uzgodnień i pozwoleń oraz świadczeniem usługi nadzoru autorskiego drogi pożarowej (...) bud. Collegium Biomedicum GUMed
- Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
- Dostawa elektromiografu i drukarki 3D w 2 pakietach
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku w ramach projektu pn.: "Nasze zadanie - aktywne włączanie"
- Dostawa sprzętu informatycznego (laptopy, monitory oraz drukarki) w podziale na 2 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





