Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, monitorów oraz zewnętrznych nośników napędu DVD/CD na potrzeby Domu Kultury „KADR”
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Rzymowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-697
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 022 843 88 81
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dkkadr.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkkadr.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, monitorów oraz zewnętrznych nośników napędu DVD/CD na potrzeby Domu Kultury „KADR”
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8885adbe-7e5f-4c34-9ab9-aace254945af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, monitorów oraz zewnętrznych nośników napędu DVD/CD na potrzeby Domu Kultury „KADR” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8885adbe-7e5f-4c34-9ab9-aace254945af3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w Rozdziale VII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, monitorów oraz zewnętrznych nośników napędu DVD/CD na potrzeby Domu Kultury „KADR”
w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30233150-7 - Napędy dysku optycznego
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek 1: dotyczy kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Warunek 2: dotyczy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) zł. W przypadku gdy suma ubezpieczenia wyrażona będzie w walucie obcej do określenia jej wartości w złotych polskich, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela.
Warunek 3: dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto, zrealizowane na podstawie jednej umowy.
W przypadku rozliczeń w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą przez Zamawiającego wartość.
Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa powyżej nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający Ofertę wykaże się realizacją 2 (dwóch) wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników Konsorcjum wykaże się realizacją 2 (dwóch) wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganej zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie 2 (dwóch) wymaganych dostaw.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje Rozdział VI SWZ ust. 3 pkt 3
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona się na podstawie złożonych przez Wykonawcę w Ofercie oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, natomiast weryfikacji na podstawie złożonych przez niego dokumentów.
2. Warunek 1: dotyczy kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
3. Warunek 2: dotyczy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) zł. W przypadku gdy suma ubezpieczenia wyrażona będzie w walucie obcej do określenia jej wartości w złotych polskich, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela.
4. Warunek 3: dotyczy zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego, o wartości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto, zrealizowane na podstawie jednej umowy.
W przypadku rozliczeń w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą przez Zamawiającego wartość.
Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa powyżej nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający Ofertę wykaże się realizacją 2 (dwóch) wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników Konsorcjum wykaże się realizacją 2 (dwóch) wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganej zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie 2 (dwóch) wymaganych dostaw.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z art. 106 Pzp Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ), złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe (w języku polskim):1) Deklaracja zgodności EU potwierdzająca posiadanie znaku CE - lub równoważnego potwierdzające, że produkt spełnia wymogi dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej w stosunku do każdego z zaoferowanych Urządzeń;
2) w stosunku do zaoferowanych komputerów stacjonarnych typu AIO, komputerów przenośnych typu Laptop dokument potwierdzający ilość uzyskanych punktów w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
W stosunku do komputera stacjonarnego przeznaczonego do pomieszczenia Ochrony, dokumenty potwierdzające ilość uzyskanych punktów zarówno w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php jak i w teście na stronie Passmark Video Benchmarks G3D Mark https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html. (Test wykonany zostanie nie później niż 30 dni przed terminem składania ofert i nie może mieć statusu oczekującego na zatwierdzenie (tj. wynik testu nie może być starszy niż 30 dni - licząc od terminu składania ofert).
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Deklaracja zgodności EU potwierdzająca posiadanie znaku CE - lub równoważnego potwierdzające, że produkt spełnia wymogi dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej w stosunku do każdego z zaoferowanych Urządzeń;2) w stosunku do zaoferowanych komputerów stacjonarnych typu AIO, komputerów przenośnych typu Laptop dokument potwierdzający ilość uzyskanych punktów w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
W stosunku do komputera stacjonarnego przeznaczonego do pomieszczenia Ochrony, dokumenty potwierdzające ilość uzyskanych punktów zarówno w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php jak i w teście na stronie Passmark Video Benchmarks G3D Mark https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html. (Test wykonany zostanie nie później niż 30 dni przed terminem składania ofert i nie może mieć statusu oczekującego na zatwierdzenie (tj. wynik testu nie może być starszy niż 30 dni - licząc od terminu składania ofert).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z art. 106 Pzp Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w celu potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ), złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe (w języku polskim):1) Deklaracja zgodności EU potwierdzająca posiadanie znaku CE - lub równoważnego potwierdzające, że produkt spełnia wymogi dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej w stosunku do każdego z zaoferowanych Urządzeń;
2) w stosunku do zaoferowanych komputerów stacjonarnych typu AIO, komputerów przenośnych typu Laptop dokument potwierdzający ilość uzyskanych punktów w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
W stosunku do komputera stacjonarnego przeznaczonego do pomieszczenia Ochrony, dokumenty potwierdzające ilość uzyskanych punktów zarówno w teście Passmark CPU Mark na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php jak i w teście na stronie Passmark Video Benchmarks G3D Mark https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html. (Test wykonany zostanie nie później niż 30 dni przed terminem składania ofert i nie może mieć statusu oczekującego na zatwierdzenie (tj. wynik testu nie może być starszy niż 30 dni - licząc od terminu składania ofert).
UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie elektronicznej w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje Rozdział XVIII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje w § 11 Załącznika nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sporządzenie opracowania doboru ciepłomierzy budynkowych dla węzłów Kochanowskiego 23 i 29. Montaż ciepłomierzy w węzłach cieplnych Kochanowskiego 23 i Kochanowskiego 29.
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzenia z oprogram. do tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych wraz usługą wsparcia dla UM Głuchołazy w ramach Programu Cyberbezpieczny Samorząd finansowanyFERC 2021-2027r.
- Dostawa monitora interaktywnego (multimedialnego) dotykowego 75" SMART
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu wsparcia uczniów w zakresie edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Linia z podziałem na części
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, macierzy dyskowej, monitora interaktywnego wraz z akcesoriami, komputerów przenośnych i kolorowych drukarek laserowych."
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w gminie Drawsko Pomorskie i jednostkach podległych.
- Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia do ZSE w Rzeszowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.