eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień KujawskiDostawa opału n sezon grzewczy 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500299382-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Gmina Lubień Kujawski: Dostawa opału n sezon grzewczy 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651777-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubień Kujawski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086688000000, ul. ul. Wojska Polskiego 29, 87840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2843089 w. 52, e-mail zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip101.lo.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa opału n sezon grzewczy 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ekogroszku do ZPO w Lubieniu Kujawskim oraz Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim, 2. Miału węglowego do szkół w Kaliskach, Kłóbce i Kanibrodzie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: 1) Część nr 1 zamówienia: Planowana ilość dostaw ekogroszku w ilości do 185 ton o parametrach roboczych nie gorszych niż: - sortyment - ekogroszek, - uziarnienie 0-25(30) mm, - spiekalność RI max do 10, - wartość opałowa powyżej 25000kJ/kg, - zawartość popiołu do 9%, - zawartość siarki do 0,6 %, - zawartość wilgoci do 15%. 2) Część nr 2 zamówienia: Planowana ilość dostaw miału węglowego w ilości do 175 ton o parametrach roboczych nie gorszych niż: - sortyment - miał klasy I 25/9 - wartość opałowa - 25000 KJ/kg - siarka - do 1% - wilgotność o niskim pęcznieniu - do 15 % - temperatura spiekania popiołu powyżej 1150 °C. Podane powyżej ilości opału są wielkościami szacunkowymi. Faktyczne ilości zostaną określone w toku realizacji zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia w stosunku do zamawiającego z tytułu niezrealizowania limitu dostaw w ilościach określonych wyżej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do 2 części: Dostawy opału będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzebZamawiającego, w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego na podstawie składanego każdorazowo zamówienia, środkami transportu o ładowności nie większej niż 10 ton. Opał należy dostarczać w godzinach 8:00-14:00, co zostanie poprzedzone faktem ważenia w obecności pracownika jednostki do której dostarczany jest opał. Ważenie następować będzie na terenie Gminy Lubień Kujawski przy załadowanym aucie oraz po rozładunku. Każdorazowo po ważeniu wydawany będzie przez Zamawiającego dokument określający wagę, który stanowił będzie podstawę do wystawienia faktury. Przy każdej dostawie Dostawca zobowiązany jest dostarczać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 3.3. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu, załadunku, rozładunku, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. 3.4. Wykonawca do swojej oferty winien dołączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 24.31.18.00 - Węgiel


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa ekogroszku do ZPO w Lubieniu Kujawskim oraz Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 493.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Ciężarowy Handel Obwoźny Mirosław Gawłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 87-840 Lubień Kujawski
Kod pocztowy: 87-840
Miejscowość: Wola Olszowa 7
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 607
Oferta z najniższą ceną/kosztem 607
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 683.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa miału węglowego do szkół w Kaliskach, Kłobce iKanibrodzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport ciężarowy ahndel obwoźny Mirosław Gawłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Olszowa 7 8-840 Lubień Kujawski
Kod pocztowy: 87-840
Miejscowość: Wola Olszowa 7
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 479.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.