To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-13
Ogłoszenie nr 500298751-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Wykonanie nasadzeń roślin na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: "Więcej zieleni na Pradze" realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638201-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082,
ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego
15,
03-708
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48224438048, e-mail
ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks
+484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nasadzeń roślin na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: "Więcej zieleni na Pradze" realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VII.WZP.271.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń roślin na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: "Więcej zieleni na Pradze" realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018. ZAKRES WYKONANIA PRAC: przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi - nasadzeń roślin w ilościach: 10 sztuk drzew, 1 km krzewów żywopłotowych oraz 500 sztuk krzewów (tj.: łącznie 3448 sztuk roślin zgodnie ze składem gatunkowym określonym w tabeli zamieszczonej w opisie przedmiotu zamówienia) na zdegradowanych trawnikach znajdujących się na obszarach zieleni ogólnodostępnej Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. LOKALIZACJA NASADZEŃ: Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy (w 4-5 obszarach). Szczegółowe miejsca wykonania nasadzeń zgodnie z ustaleniami z Wydziałem Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy Zamawiający dostarczy najpóźniej w dniu podpisania Umowy. Usługa obejmuje wszelkie prace niezbędne do wykonania nowych nasadzeń roślin tj.: zakup i dostawę materiału roślinnego, wywóz urobku, przygotowanie gruntu w miejscach nasadzeń. Prace ogrodnicze muszą być wykonane zgodnie z dokumentem pn.: "Standardy kształtowania zieleni Warszawy" będącym załącznikiem nr 7 do Programu ochrony środowiska dla m.st. Warszawy na lata 2017-2020 z perspektywą do 2023 r., oraz zasadami wiedzy i sztuki ogrodniczej. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące gatunków roślin oraz wymogów w zakresie przygotowania gruntu, wykonania i oznakowania nasadzeń, a także gwarancji jakości oraz warunków technicznych wykonania umowy, zawiera : 1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Wzór umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ). Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia do dnia 30 kwietnia 2019r. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 4. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę i podwykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: o opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz o we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. PODWYKONAWCY 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularz Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom, oraz firm podwykonawców. 3) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania informacji na temat "nowych" podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług w trakcie realizacji zamówienia. 4) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy (§12). 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie nasadzeń roślin na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: "Więcej zieleni na Pradze" realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 7. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
312035.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAOBAB Marek Brandys
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
326270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie, prowadzenie i rewaloryzacja zabytkowego parku-arboretum Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie
- Przebudowa drogi w ul. Cegielskiego (13KD-D na odcinku od posesji nr 4 do posesji nr 10 wraz z placem do zawracania oraz 12KD-D na odcinku od drogi 13KD-D do ul. Braci Hofmannów) we Wrocławiu
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Budowa nowej przestrzeni wypoczynkowej przy ul. Nowy Rynek - II etap
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.