To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-13
Ogłoszenie nr 500298303-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.
Środowiskowy Dom Samopomocy: świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642298-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500264989-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Środowiskowy Dom Samopomocy, Krajowy numer identyfikacyjny 36114860000000,
ul. Ul. Sikorskiego
134,
44103
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 270 07 65, e-mail
sds@sds.gliwice.eu, faks
32 270 07 65.
Adres strony internetowej (url): http://sds.bip.gliwice.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług w zakresie przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Gliwic do Środowiskowego Domu Samopomocy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.321.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usług w zakresie dowóz 30 mieszkańców Gliwic z miejsca zamieszkania do ośrodka wsparcia przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach i odwiezienie ich do domu samochodem Wykonawcy. W zależności od faktycznych potrzeb liczba osób może ulegać zmianie o +/-7 osób. Podana liczba osób nie obejmuje opiekuna. 2. Przewóz osób realizowany będzie dwa razy dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach: przyjazd do ŚDS o godzinie 9.30, wyjazd o godzinie 15:30, UWAGA: zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin realizacji przewozów w przypadku organizowania imprez okolicznościowych przez ośrodek wsparcia. 3. Obecnie osoby do transportu należy zabrać z następujących ulic: Juliana Ordona, Gwiazdy Polarnej, Zygmuntowska, Mastalerza, Obrońców Poczty Gdańskiej, Kosmonautów, Róży Luksemburg, Kwiatowa, Staromiejska, Wałbrzyska, Głowackiego, Kochanowskiego, Lotników, J. Czarnego, Kormoranów, Wilgi, Czajki, Chorzowska, Wolskiego, Karpacka, św. Bronisławy, Kolejarzy, Zachodnia, Żeromskiego UWAGA: w trakcie realizowania zamówienia ulice mogą ulec zmianie 4. Trasy przewozu wykonawca ustala sam, przewożone osoby powinny przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę. 5. Każdorazowo przewożonej grupie osób niepełnosprawnych musi towarzyszyć opiekun zapewniony przez Wykonawcę. 6. Opiekun: i. ma zapewnić bezpieczne wsiadanie do pojazdu oraz wysiadanie z pojazdu; ii. ma zaprowadzić podopiecznych do Ośrodka i przekazać terapeucie, w drodze powrotnej przekazać osobę niepełnosprawną rodzicowi/opiekunowi iii. ma czuwać nad bezpieczeństwem w trakcie przewozu osób; iv. musi mieć ukończony kurs pierwszej pomocy; v. powinien charakteryzować się: komunikatywnością, empatią, kulturą osobistą. 7. Osoby realizujące zamówienie (kierowca i opiekun) zobowiązane są do przestrzegania zasad kultury, w szczególności kulturalnego odnoszenia się do osób korzystających z przewozów. 8. W ramach realizacji przedmiotu umowy kierowcy wykonawcy zobowiązani są do: a. udzielania pomocy w przemieszczaniu się pasażera z budynku do pojazdu i odwrotnie, b. dbania o bezpieczny wjazd do samochodu, przewóz i wyjazd z samochodu osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. 10. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez kierowców posiadających prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz badaniami lekarskimi, w liczbie zaproponowanych busów/autobusów. 11. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (należy przedłożyć homologację, a w przypadku jej braku opinię rzeczoznawcy, stwierdzającą przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych), spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. Pojazdy samochodowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana, a w przypadku pojazdów przewożących osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich dodatkowo w pasy biodrowo-barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampa. 12. Środek transportu powinien być przystosowany do poruszania się po osiedlowych, wąskich uliczkach w celu zapewnienia transportu osoby niepełnosprawnej bezpośrednio z miejsca zamieszkania. 13. Wózek inwalidzki, z którego osoba niepełnosprawna zmuszona jest korzystać w trakcie podróży, musi być pewnie zamocowany do konstrukcji pojazdu i skierowany tyłem do kierunku jazdy. 14. Wykonawca winien dysponować minimum 2 pojazdami, w tym przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym przewóz co najmniej 1 osoby na wózku inwalidzkim nieskładanym. 15. Zapewnienie w przypadku awarii pojazdu, transportu zastępczego spełniającego wymagania określone w SIWZ, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych osób. 16. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością wykonawcy. 17. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przedstawi zamawiającemu celem zaakceptowania szczegółowy rozkład jazdy. 18. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). 19. Zamawiający zabrania przewozu osób trzecich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130520.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Czesław Dorosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123883.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





