To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500293377-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.: Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640008-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24149164600000,
ul. ul. Grenadierów
21,
41216
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 263 47 23 w. 104; w. 119, e-mail
biuro@mpgo.sosnowiec.pl, faks
32 263 47 23.
Adres strony internetowej (url): http://www.mpgo.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPGO.271.05.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oleju napędowego (letniego i zimowego) w ilości do 190.000 litrów (maksymalna ilość szacunkowa) wraz z dostawą do magazynu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Grenadierów 21 w Sosnowcu. Częstotliwość dostaw: co najmniej 1 raz w okresie 2 miesięcy. 2. Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-EN 590 lub równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 1680). 3. Przewidywana ilość oleju napędowego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 190.000 litrów. Sumaryczna wielkość dostaw oleju napędowego może ulec zmniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 30% podanej ilości oleju. Oznacza to, że Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania 30% podanej ilości oleju (57.000 litrów), a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Podstawą wystawienia faktury będzie ilość paliwa wyrażona w litrach gotowego wyrobu w temperaturze 15 stopni C (wg wskazań zalegalizowanego licznika tankowania z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju napędowego na terminalu producenta/importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia. 5. Miejscem dostawy oleju napędowego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., 41 - 216 Sosnowiec, ul. Grenadierów 21. Zbiornik A o pojemności 5.000 litrów zlokalizowany na terenie sortowni odpadów, zbiornik B o pojemności 5.000 litrów zlokalizowany na składowisku odpadów B. 6. Olej będzie dostarczany Zamawiającemu transportem Wykonawcy. Wykonawca winien dysponować autocysterną przeznaczoną do przewożenia oleju napędowego wyposażoną w licznik tankowania z aktualnym świadectwem legalizacji licznika tankowania do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dostosować osprzęt do wlewu istniejącego w zbiorniku Zamawiającego (tankowania zbiornika można dokonać przy zastosowaniu pompy występującej w autocysternie). Pojazd, którym Wykonawca będzie dostarczał olej, musi spełniać wymagania przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych i przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni stan techniczny urządzeń przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych. Podczas każdej dostawy Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Autocysterna musi być także wyposażona w drukarkę umożliwiającą zrobienie wydruku z dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
701675.70
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "FEL-TANK" Felicjan Kawik Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
939474
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa systemu oświetlenia scenicznego
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł V"
- ZP-2200-48/25 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach szkolenia z terapii środowiskowej dzieci i młodzieży-I"
- "Dostawa sceny mobilnej dla Teatru Zagłębia w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw w postaci: benzyny bezołowiowej Pb-95 i oleju napędowego wraz z usługą mycia pojazdów eksploatowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego na okres 24 miesięcy
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Nowe Ostrowy w zakresie zadań własnych
- "SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO ŚRODKÓW TRANSPORTU ZAMAWIAJĄCEGO"
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2026 roku
- "Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l - JG/9/2025"
- "Dostawa paliw płynnych do stacji paliw zlokalizowanej przy ul. Kościuszki 26 w Pyrzycach dla Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o."
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





