eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewDostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 12 miesięcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292974-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Gmina Karczew: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 12 miesięcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633462-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.Gmina Karczew, Burmistrz Karczewa Michał Rudzki, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-16;
2. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Sobiekursku dyr. Małgorzata Kabulska, Sobiekursk 36, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-95;
3. Zespół Szkół w Karczewie dyr. Ewa Kowalik, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 4, 05-480 Karczew, tel. 22 788-24-00;
4.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Karczewie dyr. Renata Ulanowska, ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-12;
5. Przedszkole Nr 1 w Karczewie dyr. Agata Kurnicka ul. Bednarska 2, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-23;
6. Przedszkole Nr 2 w Karczewie dyr. Małgorzata Mądrakiewicz-Piórkowska, ul. Kopernika 13, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-84;
7. Przedszkole Nr 3 w Karczewie dyr. Katarzyna Jarzębowska, ul. Ks. Bp. Władysława Miziołka 52, 05-480 Karczew, tel. 22 780-61-24;
8. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Otwocku Wielkim dyr. Grażyna Marczak, ul. Zamkowa 4 Otwock Wielki, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-92;
9. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Karczewie dyr. Katarzyna Radzik, ul. Otwocka 13, 05-480 Karczew, tel. 22 780-60-97;
10. Szkoła Podstawowa w Glinkach dyr. Marianna Trzaskowska, Glinki 50, 05-480 Karczew, tel. 22 780-64-89;
11. Grupa Remontowa w Karczewie, dyr. Marek Olszak, ul. Częstochowska 24, 05-480 Karczew, tel. 22 780-60-63;
12. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczewie kierownik Bożenna Witak, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, tel. 22 780-94-61;
13. Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna dyr. Celestyna Kostyra, ul. Widok 2, 05-480 Karczew, tel. 22 780-70-10;
14. Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury, dyr. Anna Zakrzewska ul. Widok 2, 05-480 Karczew, tel. 22 780-65-17;
15. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Karczewie dyr. Artur Seredyn, ul. Boh. Westerplatte 55, 05-480 Karczew, tel. 22 780-62-80.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Karczew, Krajowy numer identyfikacyjny 1326922600000, ul. ul. Warszawska 28, 05480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7806516, 780 76 41, e-mail przetargi@karczew.pl, faks 227 806 536.
Adres strony internetowej (url): www.karczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający - Gmina Karczew którą reprezentuje Burmistrz Karczewa prowadzi niniejsze postępowanie. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 12 miesięcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Karczew i jednostek działających w ramach struktury Gminy Karczew - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 12 miesięcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się: w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla Części I, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla Części II, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumenty zawierają m. in.: wykaz punktów poboru energii elektrycznej (ich adresy), adresy jednostek organizacyjnych, taryfę/strefy, numery liczników, nr obowiązujących umów dystrybucyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (pełnomocnictwo) - Załącznik Nr 5 do SIWZ - dla Części I zamówienia i Załącznik Nr 6 do SIWZ - dla Części II zamówienia. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 26 SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Dostawa energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla budynku Urzędu Miejskiego w Karczewie, budynków gminnych jednostek organizacyjnych działających w ramach struktury Gminy Karczew tj.: jednostek budżetowych (w tym: szkół, przedszkoli), zakładu budżetowego oraz dwóch osób prawnych, monitoringu wizyjnego, pomnika, przepompowni, w okresie 12 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185587.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRA Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263863.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263863.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290709.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 12 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 259461.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 322246.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 322246.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 368895.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.