To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-05
Ogłoszenie nr 500291210-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych : Roboty budowlane dotyczące naprawy nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2019-2020 bez możliwości składania ofert częściowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640597-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 365696881,
ul. Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 841 59 12, e-mail
cuw@kobylnica.pl, faks
59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane dotyczące naprawy nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2019-2020 bez możliwości składania ofert częściowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ROZDZIAŁ 3. SIWZ 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące naprawy nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2019-2020. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie napraw dróg. 3.3 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica- Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy. 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) mechaniczne profilowanie nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem, 2) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym, 3) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo - metalowym wibracyjnym. 3.5 Szacunkowy obmiar godzin pracy sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: 1) mechanicznego profilowania nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką samojezdną z dociskiem - 1 200 maszynogodzin, 2) zagęszczenia wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym - 600 maszynogodzin, 3) zagęszczenie wyprofilowanej nawierzchni walcem samojezdnym gumowo - metalowym wibracyjnym - 600 maszynogodzin. 3.6 Ilość godzin pracy sprzętu wskazana w pkt 3.5 SIWZ jest szacunkową ilością, która nie będzie przekroczona w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Powyższa ilość godzin jest ustalona w celu wyliczenia ceny oferty w niniejszym przetargu. Natomiast w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane roboty w oparciu o ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 3.7 Określona w SIWZ ilość godzin pracy sprzętu nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do faktycznej ilości godzin pracy sprzętu, w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 3.8 Przedmiot zamówienia szczegółowo określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz mapy poszczególnych miejscowości, stanowiące Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3.9 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanych w specyfikacji. Za rozwiązania równoważne rozumie się rozwiązania o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STW i ORB. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań. 3.10 Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 3.11 Zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań, o których mowa w pkt 3.9 i 3.10 wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.12 Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie nie później niż 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego przekazanego ustnie (telefonicznie), faxem, bądź drogą elektroniczną - zgodnie z terminem podanym w pkt I ppkt 3 Formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Uwaga: Termin wprowadzenia sprzętu jest jednym z kryteriów oceny ofert. 3.13 Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie wyżej wymienionego terminu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie roboty budowlanej, pod warunkiem, że wyżej wymienione warunki atmosferyczne będą trwały nieustannie 48 godzin od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji zadania i nie można było tego przewidzieć. 3.14 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub wprowadzony sprzęt jest niezgodny z opisem wskazanym w pkt 3.5 SIWZ - Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.15 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.16 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od Umowy z winy Wykonawcy. 3.17 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do 30 % wartości zamówienia. 3.18 W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.19 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.20 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: operatora równiarki samojezdnej z dociskiem oraz operatora walca samojezdnego o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 3.21 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu osób, o których mowa w pkt 3.20, sporządzonego według Załącznik Nr 12 do SIWZ, wraz z: 1) oświadczeniem tych osób, że wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), sporządzonego według Załącznik Nr 13 do SIWZ, 2) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie osób na umowę o pracę, sporządzonego według Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.22 Niezłożenie oświadczeń i wykazu w terminie wskazanym w pkt 3.21 niniejszego rozdziału, skutkować będzie nie zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.23 Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 3.24 Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 3.25 Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 3.26 Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w pkt 3.20.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
295992.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LEMAR Leszek Bigus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Budowa energooszczędnego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kobylnica
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





