eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn Olsztyn"Dostawa sprzętu technologii informatycznych, oprogramowania w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500290640-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie: "Dostawa sprzętu technologii informatycznych, oprogramowania w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
" Otwarci na wiedzę" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Numer projektu: RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/17.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 648150-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500277154-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 367343690, ul. Sybiraków 3A, 10-256 Olsztyn Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5260331, e-mail sekretariat@sp5.olsztyn.pl, faks 89 5260331.
Adres strony internetowej (url): www.sp5.olsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sprzętu technologii informatycznych, oprogramowania w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Oznaczenie sprawy: SP.261.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa sprzętu technologii informatycznych, oprogramowania w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę" w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. ilości w komplecie, zestawie, kolory, ilości w zestawie) w tym miejsca usytuowanie, wymagane minimalne parametry przedmio-tu zamówienia zawarte są w załącznikunr 3 do SIWZ - szczegółowe opisy zamówienia. Zamawiający podał minimalne parametry przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopusz-cza zaproponowanie przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych od wymaganych spełniających wymagane przez Zamawiającego (równoważnych). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, nazw, patentów, parametrów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny i opisu służy to do opisu przedmiotu zamówienia (wskazuje minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urzą-dzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie (współdziałanie itp.) i jakościowo oraz zgodne z przyjętymi programami nauczania podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis przedmiotu zamówienia, umożliwia zamawiającemu uzupełnienie dotychczasowego wyposażenia oraz możliwość połączenia z posiadanym sprzętem, umożliwia z uwagi na specyfikę oraz konieczność zapewnienie właściwej i zgodnej z wymaganiami funkcji dydaktycznej jednoznaczne ustalenie celu do którego mają służyć. Wskazanie nazw poszczególnych przedmiotów zamówienia podyktowane jest zwartym w nich zakresem i metodyką nauczania będącą elementem programu edukacyjnego przy-jętym w szkole oraz wymaganiami projektu. Zamówienie dotyczy dostawy,montażu oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. Zamawiający w ramach dostawy wymaga przeszkolenia osób: pedagogów wskaza-nych przez Zamawiającego mających obsługiwać zakupiony sprzęt. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia wymaga wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodze-niem opisanym zgodnie z zawartością. Oprogramowanie i sprzęt dostarczany w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie lub przed procedurą odbiorową.Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każ-dy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 32322000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 109504.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARKAN OLSZTYN s.c. Michał GUZIAK, Lina GUZIAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 5
Kod pocztowy: 10-650
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136515.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136515.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136515.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.