eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiBudowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500290298-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach: Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616921-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach, Krajowy numer identyfikacyjny 43102938100000, ul. ul. Warszawska 25, 08500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-81 8652020, e-mail sekretariat@strazryki.pl, faks 0-81 8656161.
Adres strony internetowej (url): http://kppspryki.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PKT.212.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym robót budowlanych, polegających na budowie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach w zakresie realizacji: budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wyposażonego w myjnię, wspinalni pożarniczej z dobiegiem, sportowego boiska wielofunkcyjnego, budynku śmietnika wraz z agregatem prądotwórczym, czterech masztów flagowych, instalacji i infrastruktury technicznej, ogrodzenia i zagospodarowania terenu, oświetlenia zewnętrznego, drenażu opaskowego, przepustu na rowie, układu komunikacyjnego powiązanego z drogami gminnymi, towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz rozbiórki istniejącego budynku gospodarczego na nieruchomości zlokalizowanej w obrębie ul. Lubelskiej w Rykach na działkach nr 1553/19 i 4768/16. 2. Dane techniczne: 1) Powierzchnia zabudowy 1707,7 m2, w tym: a) budynek KP PSP i JRG: 1645,2 m2, b) śmietnik: 30 m2, c) magazynek / wiata: 32,5 m2 2) Powierzchnia użytkowa 2220,86, w tym: a)budynek KP PSP z JRG: 2193,06 m2, b) śmietnik: 27,8 m2 3) Kubatura 12626,41, w tym: a) budynek KP PSP i JRG: 12536,41 m3, b) śmietnik: 90 m3. 3. W wyniku ewentualnego zniszczenia lub uszkodzenia obiektów oraz nawierzchni Wykonawca zobowiązuje się je przywrócić do stanu pierwotnego, naprawić wynikłe z tego tytułu szkody lub pokryć stratę. 4. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. 5. W związku z powyższym Wykonawca w tracie prowadzenia prac budowlanych zobowiązany jest do: a) zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy, b) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), c) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, d) stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. 6. Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. 7. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. 8. Zamawiający zwraca uwagę, że: a) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; b) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki nr 1 do SIWZ. 10. Przedmiary robót załączone do SIWZ (Załącznik nr 1) mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być ono uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zamawiający wyłącza z przedmiotu zamówienia elementy wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (ERRATA: Elementy wyposażenia wyłączone z zamówienia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45210000-2, 45231400-9, 45330000-9, 45233000-9, 45400000-1, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12967479.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLSTAR Robert Starzyniec
Email wykonawcy: olstar1@olstar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Encyklopedyczna 16B/98
Kod pocztowy: 01-990
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15950000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15950000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20003029.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 34%

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Instalacje słaboprądowe, co stanowi 10% całości robót. 2. Instalacje sanitarne, co stanowi 24% całości robót.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.