eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa paliw dla WORD w Rzeszowie w roku 2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289326-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie: Dostawa paliw dla WORD w Rzeszowie w roku 2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637941-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69054126000000, ul. Al. Wyzwolenia 4, 35501 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 605 600, e-mail word@word.rzeszow.pl, faks 178 527 194.
Adres strony internetowej (url): www.word.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw dla WORD w Rzeszowie w roku 2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAT/ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej zwanych dalej "paliwami" do pojazdów oraz pozostałych urządzeń dla Zamawiającego w okresie od dnia 02 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. w ilościach niżej podanych: 1) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 26 000 litrów, spełniającej wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 228+A1:2017-06, lub równoważne. 2) Oleju napędowego w ilości do 20 000 litrów, spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06, lub równoważne. Przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2, musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. 2018.427 ze zm.), ustawie z dnia 26 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz.U. 2018.1344 ze zm.) oraz wydanych na ich podstawie rozporządzeniach, w tym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r., poz. 1680). 2. Dostawy oleju napędowego, o których mowa w ust. 1 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10 stopni C dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia. 3. Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa paliw następować będzie sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających z zapotrzebowania Zamawiającego. 5. Paliwo tankowane będzie do pojazdów Zamawiającego albo do kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego innych niż pojazdy. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo. 6. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie przelewem na podstawie faktur wystawionych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe od 1-go do 10-go dnia miesiąca, od 11-go do 20-go dnia miesiąca i od 21-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy "na dystrybutorze", w chwili zakupu, z uwzględnieniem rabatu. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 8. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę osób uprawnionych do odbioru paliwa (zał. nr 2 do umowy) oraz wzór miesięcznej karty eksploatacji pojazdu (zał. nr 4 do umowy), w której Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał ilość i cenę zakupionego paliwa. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania - dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) - po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy). 9. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń paliwo będzie tankowane do kanistra(ów). W wykazie, o którym mowa wyżej Zamawiający dokona podziału na grupy obejmujące: 1) ciągniki siodłowe, samochody ciężarowe, traktory i autobus 2) samochody osobowe 3) motocykle 4) urządzenia 10. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury, odrębną dla każdej grupy asygnatę, której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo. 11. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy innych dokumentów pozwalających na identyfikację terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa z pojazdem, na który zostało ono wydane. 12. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na stacji paliw Wykonawcy (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa także o wyższej liczbie oktanowej na innej stacji paliw Wykonawcy za taką samą cenę jak cena paliwa objętego umową i za zwrotem kosztów dojazdu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw na terenie Rzeszowa, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa w dowolnym miejscu, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty dojazdu do innej stacji paliw oraz różnicę ceny. Wykonawca o braku możliwości tankowania na stacji paliw Wykonawcy, niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego pisemnie lub przy użyciu poczty elektronicznej. 13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184065.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przewozowe Podkarpackiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 12
Kod pocztowy: 35-231
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 226400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.