Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-03
Ogłoszenie nr 500288014-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.
Gmina Radziłów: Adaptacja budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na Dom Pomocy Społecznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634377-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500249281-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radziłów, Krajowy numer identyfikacyjny 54224400000,
ul. Plac 500-lecia
14,
19-213
Radziłów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 737 110, e-mail
zamowienia@gminaradzilow.pl, faks
862 737 111.
Adres strony internetowej (url): http://radzilow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na Dom Pomocy Społecznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):In. 271.28.2018 AM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na działce nr 21/2 wraz z instalacjami wewnętrznymi tj., w zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem jak również uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na jego użytkowanie. 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: a) roboty rozbiórkowe elementów kolidujących z projektowaną inwestycją, b) rozbudowa części budynku, w której znajdować się będzie winda, komunikacja, pomieszczenia zaplecza kuchennego itp., c) przebudowa klatki schodowej, d) budowa nowych ścianek działowych lekkich, e) prace remontowe w pomieszczeniach budynku, f) zmiana wielkości korytarza oraz poszerzenie otworów drzwiowych, g) wykonanie nowych schodów zewnętrznych do wejścia głównego, h) wykonanie nowego wejścia do budynku w części projektowej ze schodami i pochylnią dla niepełnosprawnych, i) wykonanie dachu na nowej części budynku oraz remont istniejącego dachu, j) remont istniejącego komina, k) wykonanie elewacji zewnętrznej na ścianach nowo wybudowanych, l) wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej, m) roboty wykończeniowe, posadzkowe, tynkarskie, malarskie. 2) Charakterystyka planowanej inwestycji: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie działki o nr ewid. 21/2 w miejscowości Mścichy. Na przedmiotowej działce obecnie znajduje się budynek wolnostojący po byłej Szkole Podstawowej o powierzchni zabudowy 391,00 m2. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Na działce znajduję się ogrodzone boisko piłkarskie i budynki gospodarcze oraz garażowe. Teren jest ogrodzony. Występują trzy rodzaje ogrodzenia. Działka posiada zjazd z drogi wojewódzkiej 668. Dojazd i plac manewrowy o nawierzchni żwirowej, chodniki natomiast wykonane są z kostki betonowej i płyt betonowych. Inwestycja została podzielona na etapy. Pierwszy etap obejmuje przebudowę i rozbudowę piwnicy i parteru, wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej w całym budynku, remont dachu oraz elewacji. Drugi etap to roboty wykończeniowe na piętrze. Natomiast zagospodarowanie terenu wokół Domu Pomocy Społecznej to etap trzeci inwestycji. Realizacja pierwszego i drugiego etapu jest przedmiotem zamówienia. Natomiast realizacja trzeciego etapu planowana jest na kolejne lata i nie jest przedmiotem obecnego zamówienia. Przedmiotem zamówienia również nie jest wyposażenie budynku w sprzęt ruchomy tzn. meble, łóżka, sprzęt AGD. 2. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45332200-5, 45343000-3, 45332300-6, 45332400-7, 45331200-8, 45321000-3, 45231300-8, 45111200-0, 45310000-3, 45314300-4, 45330000-9, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2049654.61
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "Mag-Bud" Piotr Lipski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2227252.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.