eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Adaptacja budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na Dom Pomocy Społecznej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288014-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Gmina Radziłów: Adaptacja budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na Dom Pomocy Społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634377-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500249281-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radziłów, Krajowy numer identyfikacyjny 54224400000, ul. Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 737 110, e-mail zamowienia@gminaradzilow.pl, faks 862 737 111.
Adres strony internetowej (url): http://radzilow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na Dom Pomocy Społecznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

In. 271.28.2018 AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku po byłej Szkole Podstawowej w Mścichach na działce nr 21/2 wraz z instalacjami wewnętrznymi tj., w zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem jak również uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na jego użytkowanie. 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: a) roboty rozbiórkowe elementów kolidujących z projektowaną inwestycją, b) rozbudowa części budynku, w której znajdować się będzie winda, komunikacja, pomieszczenia zaplecza kuchennego itp., c) przebudowa klatki schodowej, d) budowa nowych ścianek działowych lekkich, e) prace remontowe w pomieszczeniach budynku, f) zmiana wielkości korytarza oraz poszerzenie otworów drzwiowych, g) wykonanie nowych schodów zewnętrznych do wejścia głównego, h) wykonanie nowego wejścia do budynku w części projektowej ze schodami i pochylnią dla niepełnosprawnych, i) wykonanie dachu na nowej części budynku oraz remont istniejącego dachu, j) remont istniejącego komina, k) wykonanie elewacji zewnętrznej na ścianach nowo wybudowanych, l) wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej, m) roboty wykończeniowe, posadzkowe, tynkarskie, malarskie. 2) Charakterystyka planowanej inwestycji: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie działki o nr ewid. 21/2 w miejscowości Mścichy. Na przedmiotowej działce obecnie znajduje się budynek wolnostojący po byłej Szkole Podstawowej o powierzchni zabudowy 391,00 m2. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Na działce znajduję się ogrodzone boisko piłkarskie i budynki gospodarcze oraz garażowe. Teren jest ogrodzony. Występują trzy rodzaje ogrodzenia. Działka posiada zjazd z drogi wojewódzkiej 668. Dojazd i plac manewrowy o nawierzchni żwirowej, chodniki natomiast wykonane są z kostki betonowej i płyt betonowych. Inwestycja została podzielona na etapy. Pierwszy etap obejmuje przebudowę i rozbudowę piwnicy i parteru, wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej w całym budynku, remont dachu oraz elewacji. Drugi etap to roboty wykończeniowe na piętrze. Natomiast zagospodarowanie terenu wokół Domu Pomocy Społecznej to etap trzeci inwestycji. Realizacja pierwszego i drugiego etapu jest przedmiotem zamówienia. Natomiast realizacja trzeciego etapu planowana jest na kolejne lata i nie jest przedmiotem obecnego zamówienia. Przedmiotem zamówienia również nie jest wyposażenie budynku w sprzęt ruchomy tzn. meble, łóżka, sprzęt AGD. 2. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45332200-5, 45343000-3, 45332300-6, 45332400-7, 45331200-8, 45321000-3, 45231300-8, 45111200-0, 45310000-3, 45314300-4, 45330000-9, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2049654.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "Mag-Bud" Piotr Lipski
Email wykonawcy: magbud.grajewo@op.pl
Adres pocztowy: ul. Nowo-Osiedle 11
Kod pocztowy: 19-200
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2227252.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2227252.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2840483.03
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.