To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500285044-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska: Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
dot. Cz. I i II projektów nr: POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. "Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną", LIFE 15 GIE/PL/000758 pn. "Masz prawo do skutecznej ochrony przyrody", POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. "Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód", POIS.02.04.00-00-0193/16 pn. "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000", POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku danych o Zasobach Przyrodniczych", Zadania "Wsparcie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we wdrażaniu warunków ex ante oraz realizacji zobowiązań w zakresie ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000", POPT.02.01.00-00-0172/17 pn. "Kontynuacja wsparcia funkcjonowania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638086-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500256161-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 141628410,
ul. Wawelska
52/54,
00-922
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48223692900, e-mail
zampub@gdos.gov.pl, faks
+48223692120.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):103/GDOŚ/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów (Część I i Część II) oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych (Część III i Część IV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej: "SOPZ" został określony dla Części I i Części II w Załączniku Nr 1a do SIWZ, a dla Części III i Części IV w Załączniku nr 1b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV: 22462000-6, 30199792-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy - gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11461.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REKUS" Iwona Świderska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5658.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Pracownia C&C" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przygotowanie, produkcja oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych, edukacyjnych i informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektów oraz wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych wieloplanszowych oraz kalendarzy i notesów książkowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Mając na uwadze, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia w części IV złożona została tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy - oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYKONANIA ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (10 ZADAŃ)
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w ramach projektu "Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU - nowy wymiar doskonałości i współpracy".
- Zakup materiałów i wyposażenia dla obsługi uczestników zajęć i wydarzeń edukacyjnych
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM - BIS
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.