To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500284497-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Uniwersytet Gdański: SUKCESYWNA DOSTAWA WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCO-KOPIUJĄCYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630495-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500243735-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bażyńskiego
8,
80309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 523 23 20, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks
58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): https://ug.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCO-KOPIUJĄCYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A120-211-154/18/JZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121100-4 (fotokopiarki), 30125120-8 (toner do fotokopiarek). 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących zwanych dalej "urządzeniami" oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych zwanych dalej "materiałami". 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz przedmiotowo- cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: wskazana w zamówieniu siedziba jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu. 5. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) sukcesywną dostawę urządzeń i materiałów w terminach określonych w rozdziale IV SIWZ; pod pojęciem "sukcesywnej dostawy" należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, 2) koszty przewozu, rozładunek, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w pkt 4. 6. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1a oraz muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnego działania; wymagane jest aby nie posiadały wad fizycznych i prawnych, były kompletne, gotowe do użytkowania bez konieczności dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) zostać dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016 r. poz. 542 z późn. zm.), 4) w przypadku, gdy są produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012 r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1790), posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię, kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 7. Materiały będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1a oraz: 1) muszą być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) nie posiadają wad fizycznych i prawnych, 3) spełniają co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na urządzenia nie krótszej niż 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XIV. Termin ten jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia (w ramach prawa opcji) poprzez rezygnację maksymalnie z 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż Wykonawcy zapewnią, iż oferowany sprzęt spełnia normy nie gorsze od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający uzna za równoważne takie normy, które będą sporządzone przez niezależny podmiot obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy w zakresie norm spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30121100-4
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97552
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Eugeniusz Bigos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104617.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





