To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-27
Ogłoszenie nr 500283761-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.
Gmina Ełk: Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych
w sezonie zimowym 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500239941-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500243403-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 79067109900000,
ul. ul. Kościuszki
,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 619 45 00, e-mail
ug@elk.gmina.pl, faks
87 619 45 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.elk.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.3.39.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2018/2019. W zakres usługi wchodzi: 1) Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2) Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. 3) Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane przez Wykonawcę po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby wykonania danej czynności przez uprawnionego pracownika Zamawiającego poprzez przekazanie telefonicznie (w tym SMS),elektroniczne lub pisemne dyspozycji wykonania usługi wraz ze wskazaniem miejsca odśnieżania. Przystąpienie Wykonawcy(czas reakcji) do realizacji usług musi nastąpić w czasie nie przekraczalnym 30 min/60 min/90 min/120 min (w zależności od czasu jaki Wykonawca zadeklaruje w ofercie). Czas przystąpienia (czas reakcji) do realizacji zadania to ilość minut jaka minęła od momentu zgłoszenia zamawiającego do momentu rozpoczęcia pracy: a) w przypadku piaskarko - solarek od momentu zakończenia załadunku i wyjazdu z miejsca w którym składowana będzie mieszanka piaskowo - solna, b) w przypadku pługów od momentu wyjazdu z bazy wskazanej przez Wykonawcę. 3.1) Do kosztu jednostkowego zwalczania śliskości należy ująć koszt załadunku udostępnionej mieszanki piaskowo - solnej na placu składowania jej przez Wykonawcę. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej kontroli prac wykonywanych przez wykonawcę poprzez zamontowanie systemu GPS. W powyższej sytuacji urządzenie monitorujące zostanie przekazane protokolarnie i zamontowane na sprzęcie Wykonawcy po zawarciu umowy. Wszelkie powstałe uszkodzenia w urządzeniu do monitorowania GPS z tytułu nieprawidłowego użytkowania, Wykonawca naprawi na własny koszt lub zakupi nowe urządzenia. 5) Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: a) data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, b) nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, c) marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, d) zużycie mieszanki piaskowo-solnej. 6) Zapisane dane w karcie drogowej /karcie pracy sprzętu ciężkiego/ powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciela zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych /kart pracy/ przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy /tygodniowy/ i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. 7) Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną służącą do wykonywania zadań polegających na posypywaniu dróg, którą Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie odebrać ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca w ciągu 48h od podpisania umowy. 8) Wykonawca zapewni na cały okres trwania umowy miejsce do składowania min. 250 t wyżej wymienionej mieszanki piaskowo - solnej oraz zabezpieczy ją przed kradzieżą oraz czynnikami atmosferycznymi w taki sposób aby przez cały czas trwania umowy zachowała swoje właściwości. 9) Każdy z operatorów sprzętu musi być wyposażony w telefon komórkowy w celu ciągłej łączności z pracownikiem Urzędu Gminy Ełk. 10) Wykonawca w przypadku awarii zobowiązany jest do podstawienia tożsamego sprzętu w ciągu 2 godz. od awarii uniemożliwiającej wykonywanie prac przy zimowym utrzymaniu. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Polecenie wyjazdu każdorazowo będzie zawierało godzinę wydania dyspozycji oraz odcinek drogi na którym prowadzone mają być prace. Wykonawca bez wyraźnego polecenia w formie określonej w umowie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej oraz o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. d) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w wysokości maksymalnie 50 % zamówienia podstawowego. Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212962.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki,
jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a,
osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą
osobą prawną kontrolę, odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostakami,
polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące
zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką
sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad
90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej
przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inna osobę prawną, nad którą ten
zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit.a, Gmina - jako podmiot zamawiający jest
jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Zakład Usług
Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o., ul. Suwalska 84, 19-300 Ełk. Przedmiotem działalności Spółki
jest wykonywanie powierzonych Spółce zadań własnych Gminy Ełk, w zakresie zbiorowego
zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, zarządzania i administrowania
mieniem komunalnym Gminy Ełk oraz gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji
ruchu drogowego. Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w
art.67 ust. 1 pkt 12 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, na podstawie których możliwe jest
udzielenie zamówienia publicznego własnej spółce (zamówienia In-house) w trybie wolnej reki.
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.