eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremZakup używanego pojazdu z urządzeniem hakowym- II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup używanego pojazdu z urządzeniem hakowym- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630701338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/pgk_srem

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odbiór odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego pojazdu z urządzeniem hakowym- II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bdd3b9d-fa63-42ea-bc91-45939c3f9c3f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107999/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup używanego pojazdu typu hakowiec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego pojazdu z urządzeniem hakowym – rok produkcji pojazdu nie starsze niż 2015 rok.

2. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe pojazdu:

PODWOZIE:
1. Rok produkcji: nie starsze niż 2015 rok.
2. Przebieg: nie większy niż: 450000 km
3. Silnik pojemność: minimum 9000cm3.
4. Norma spalin: minimum Euro 6.
5. Moc silnika: minimum 300KM.
6. Dopuszczalna masa całkowita: minimum 17000kg, maksymalnie 19000kg.
7. Skrzynia biegów: automatyczna.
8. Zawieszenie: tył pneumatyczne, przód resor lub równoważne.
9. Konfiguracja osi:4x2.
10. Podwozie w pełni sprawne, bez wycieków, luzów itp., po kompletnej diagnostyce.
11. Blokada mechanizmu różnicowego.
12. Typ kabiny: dzienna
13. Podwozie zarejestrowanie z przeznaczeniem do wywozu, transportu kontenerów z odpadam.
14. Rodzaj paliwa: gaz LNG
15. Zbiornik LNG o pojemności minimum 430 litrów.
16. Data ważności zbiornika LNG (koniec eksploatacji) minimum 2028 rok.
17. Komplet przeglądów butli rewizji (wewnętrzna i zewnętrzna) minimum do listopada 2025.
18. Oświetlenie ostrzegawcze (listwa) na kabinie
19. Metalowe osłony lamp tylnych
20. Skrzynka ocynkowana siatki zamontowana (wymiary do ustalenia).
21. Centralne smarowanie zawieszenia.
22. Wyprowadzone przyłącza elektryczne przyczepy.
23. Wyprowadzone przyłącza pneumatyczne




URZĄDZENIE HAKOWE:
1. Urządzenie nie starsze niż 2022 rok.
2. Udźwig minimum 11000kg.
3. Wysokość haka minimum 1100mm
4. Przystosowane do odbioru kontenerów 5-15m3
5. Dwa siłowniki z możliwością regulacji wysuwu ramion.
6. Ramię główne teleskopowe L=900mm
7. Sterowanie z wnętrza kabiny
8. Blokada hydrauliczna z sygnalizacją zamknięcia w kabinie kierowcy

Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12- miesięcznej gwarancji technicznej- kompletna gwarancja na wszystkie podzespoły podwozia oraz zabudowy.
Gwarancja będzie obowiązywała od dnia przekazania pojazdu Zamawiającemu, zgodnie z procedura opisaną we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244524,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SLT GROUP Dariusz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931207606

7.3.3) Ulica: Sikórz 4

7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244524,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.