eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZETARG NIEOGRANICZONY NACZ. I BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ULICY WYSOKIEJ NA ODCINKU OD UL. HUTNICZEJ DO UL. TOPOLOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO". CZ. II. BUDOWĘ BEZPIECZNEJ STREFY POŻEGNAŃ DLA DZIECKA I RODZICA "KISS AND RADE" PRZY SP NR 3



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500281797-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: CZ. I BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ULICY WYSOKIEJ NA ODCINKU OD UL. HUTNICZEJ DO UL. TOPOLOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO". CZ. II. BUDOWĘ BEZPIECZNEJ STREFY POŻEGNAŃ DLA DZIECKA I RODZICA "KISS AND RADE" PRZY SP NR 3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584798-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500163521-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500211180-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: CZ. I BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ULICY WYSOKIEJ NA ODCINKU OD UL. HUTNICZEJ DO UL. TOPOLOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO". CZ. II. BUDOWĘ BEZPIECZNEJ STREFY POŻEGNAŃ DLA DZIECKA I RODZICA "KISS AND RADE" PRZY SP NR 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cz. I. Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Wysokiej na odcinku od ul. Hutniczej do ul. Topolowej w ramach zadania "Budowa oświetlenia ulicznego". W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. Budowa oświetlenia ulicznego: - wytyczenie geodezyjne lokalizacji rur osłonowych na kablach 0,4 kV, trasy kabli 0,4 kV, słupów w linii 0,4 kV; - wykopanie wykopów dla: kabli "założenie rur osłonowych oraz fundamentów słupów; - posadowienie fundamentów w wykopach; - ułożenie kabli w wykopach; - montaż uziomów; - montaż slupów wraz z oprawami oraz wciągnięciem przewodów; - podłączenie tabliczek i przewodów; - wykonanie pomiarów i prób pomontażowych Uwaga ad. p. 1; - zakres robót nie obejmuje budowy oświetlenia ul. Topolowej w projekcie oznaczone S-18 i S-19 ( odcinek ten został wykonany); Cz. II. Budowa bezpiecznej strefy pożegnań dla dziecka i rodzica "Kiss and Rade" przy SP nr 3 1. roboty drogowe: - roboty pomiarowe; - roboty rozbiórkowe nawierzchni chodnika oraz części ogrodzenia; - rozbiórka krawężników i obrzeży; - rozbiórka ław betonowych pod krawężniki; - roboty ziemne wraz z wywozem urobku; - warstwa odsączająca; - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem; - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; - wykonanie zatoki postojowej z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4; - wykonanie chodników z kostki betonowej; - wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego; 2. zieleń - wycinka 1 drzewa; - sadzenie 1 drzewo i 204 krzewy, - ściółkowanie pod drzewami i krzewami korą iglastą; - pielęgnacja drzew i krzewów; Dodatkowe wymagania: 1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 3. Poinformować mieszkańców i użytkowników o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych 4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej. 7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 8. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: Część I: roboty instalacyjne - budowa kablowych zalicznikowych linii oświetlenia ulicznego Część II: roboty drogowe - przebudowa ul. Wysokiej na długości SP nr 3 polegająca na budowie zatoki parkingowej, wraz z usunięciem kolizji w niezbędnym zakresie Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót elektrycznych (dotyczy części I).


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233260-9,

45111300-1,

45231400-9,

31527200-8,

45232000-2,

45111291-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
cz.I - 2 m-ce cz. II - 3 m-ce

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZ. I BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ULICY WYSOKIEJ NA ODCINKU OD UL. HUTNICZEJ DO UL. TOPOLOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Energopik Scieszko Piotr, , Szynczyce 6, 97-318, Czarnocin, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 138000 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZ. II. BUDOWĘ BEZPIECZNEJ STREFY POŻEGNAŃ DLA DZIECKA I RODZICA "KISS AND RADE" PRZY SP NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Energopik Piotr Scieszko, , Szynczyce 6, 97-318, Czarnocin , kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 65190 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany terminu zakończenia realizacji części I przedmiotu umowy (Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Wysokiej na odcinku od ul. Hutniczej do ul. Topolowej w ramach zadania "Budowa oświetlenia ulicznego"), określonego w § 2 ust. 2 umowy poprzez jego wydłużenie do dnia 15.12.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca wnioskował ( pismo z dnia 06.11.2018r.) o przedłużenie terminu wykonania umowy w związku z brakiem możliwości przyspieszenia terminu dostawy słupów oświetleniowych. Wykonawca złożył zamówienie w dniu 27.08.2018r. Producent poinformował wykonawcę, iż zamówienie zostanie zrealizowane w dniu 03.12.2018r. W umowie przewidziano możliwość zmiany terminu w przypadku trudności w pozyskiwaniu materiałów budowlanych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.