To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500281647-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, technologii informatycznych, oprogramowania oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
" Otwarci na wiedzę" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Numer projektu: RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/17.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 640017-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 367343690,
ul. Sybiraków
3A,
10-256 Olsztyn
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 5260331, e-mail
sekretariat@sp5.olsztyn.pl, faks
89 5260331.
Adres strony internetowej (url): www.sp5.olsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, technologii informatycznych, oprogramowania oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.261.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, technologii informatycznych, oprogramowania oraz wyposażenia sal dydaktycznych w ramach realizacji projektu " Otwarci na wiedzę" w ilościach i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. ilości w komplecie, zestawie, kolory, ilości w zestawie) w tym miejsca usytuowanie, wymagane minimalne parametry przedmio-tu zamówienia zawarte są w załącznikach nr 3 do SIWZ - szczegółowe opisy zamówienia. Zamawiający podał minimalne parametry przedmiotu zamówienia. Dopuszcza zaproponowanie przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych od wymaganych spełniających wymagane przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, nazw, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny i opisu służy to do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo oraz zgodne z przyjętymi programami nauczania podanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis wyposażenia, umożliwia zamawiającemu uzupełnienie dotychczasowego wyposażenia oraz możliwość połączenia z posiadanym sprzętem. Zabawki dydaktyczne z uwagi na specyfikę oraz konieczność zapewnienie właściwej i zgodnej z wymaganiami funkcji dydaktycznej opisano w sposób umożliwiający jedno-znaczne ustalenie celu do którego mają służyć. Wskazanie nazw poszczególnych przedmiotów zamówienia podyktowane jest zwartym w nich zakresem i metodyką nauczania będącą elementem programu edukacyjnego przyjętym w szkole oraz wymaganiami projektu. Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. Zamawiający w ramach dostawy wymaga przeszkolenia osób: pedagogów wskazanych przez Za-mawiającego mających obsługiwać zakupiony sprzęt.Dostawa będąca przedmiotem zamówienia wymaga wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie i sprzęt dostarczany w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie lub przed procedurą odbiorową. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 30213100-6, 37520000-9, 39162110-9, 38000000-5, 22114200-4, 30191200-6, 48000000-8, 30231300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31291.87
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVALPRO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35935.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni językowej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w Części 2- "Dostawa wyposażenia pracowni językowej" w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz.1986), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia szkoły w narzędzia TIK |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu została złożona jedna oferta za cenę 151.885,50 zł. Zamawiający zgodnie z tym co podał na otwarciu ofert przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 134.691,00 zł. Kierownik Zamawiającego nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do wartości oferty najkorzystniejszej, w związku z czym w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz.1986) postępowanie w tej części unieważniono, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia szkoły w sprzęt do programowania |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34651.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNINET Arkadiusz Cwirko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45237.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni chemicznej , fizycznej, biologicznej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w Części 5- "Dostawa wyposażenia pracowni chemicznej, fizycznej, biologicznej" w oparciu o art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz.1986), gdyż w części tej nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa wyposażenia do zajęć koła szachowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
920.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2721.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni agrotroniki i mechanizacji rolnictwa ZSCKU im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Wolborzu w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na 6 w ZS CKU w Wolborzu".
- "Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Zakup i dostawa wyposażenia Żłobka Samorządowego w Kawęczynie
- Utworzenie nowoczesnej pracowni AI w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Płocku
- Zakup wyposażenia biurowego stanowiska Ekodoradcy " w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
więcej: Atlasy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





