eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinDostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-11-20

Og³oszenie nr 500277588-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 635296-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP/61/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazê Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania: a) Zadanie nr 1 - ¦widwin b) Zadanie nr 2 - Miros³awiec c) Zadanie nr 3 - Trzebiatów Standardy jako¶ciowe, szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadañ, zawiera za³±cznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilo¶ci zamówienia na rok 2019 zawiera za³±cznik nr 8 do SIWZ - formularz cenowy. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia: Miejsce dostaw: a) Zadanie nr 1 - Magazyn ¯ywno¶ciowy 78-301 ¦widwin b) Zadanie nr 2 - 78-651 Miros³awiec c) Zadanie nr 3 - Magazyn ¯ywno¶ciowy, Zagórska 1, 72-320 Trzebiatów Czêstotliwo¶æ i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, codziennie w dni robocze, w godzinach od 5:30 do 7.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mog± ulec zmianie. Zamawiaj±cy zawiadomi pisemnie Wykonawcê o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany. Ilo¶ci towaru dostaw okre¶lone w formularzu cenowym - za³±cznik nr 8 do SIWZ s± ilo¶ciami planowanymi. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia w formie pisemnej przyjêtych w umowie ilo¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw, w sytuacjach których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja si³ zbrojnych, zmiany ilo¶ci ¿ywionych). Warto¶ci± umowy bêdzie wówczas koñcowa warto¶æ faktycznie zrealizowanych dostaw. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osi±gania wy¿szych stanów gotowo¶ci bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klêsk ¿ywio³owych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagro¿enia lub wojny lub innych zadañ postawionych Zamawiaj±cemu przez organa w³adzy pañstwowej), Wykonawca zagwarantuje bezp³atny dowóz towaru oraz zwiêkszenie czêstotliwo¶ci dostaw (przy niezmienno¶ci warto¶ci umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego, przy zachowaniu cen jednostkowych. Przedmiot umowy powinien odpowiadaæ nastêpuj±cym wymogom: - bêdzie I klasy (jako¶ci); - przy ich produkcji i obrocie zachowane bêd± zasady przewidziane w przepisach: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914; ze zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporz±dzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiaj±ce ogólne zasady i wymagania prawa ¿ywno¶ciowego, powo³uj±ce Europejski Urz±d ds. Bezpieczeñstwa ¯ywno¶ci oraz ustanawiaj±ce procedury w zakresie bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci (Dz.U. UE L 31 z 1 lutego 2002 r.); b) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz.U. Nr 17, poz. 127; ze zm.) oraz rozporz±dzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiaj±cego szczególne przepisy dotycz±ce higieny w odniesieniu do ¿ywno¶ci pochodzenia zwierzêcego (Dz.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.) i rozporz±dzenia (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiaj±cego szczególne przepisy dotycz±ce organizacji urzêdowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzêcego przeznaczonych do spo¿ycia przez ludzi (Dz.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.) oraz przepisach Unii Europejskiej wydanych na podstawie tych rozporz±dzeñ; c) rozporz±dzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci± oraz uchylaj±ce Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.U. UE L 338 z 13 listopada 2004 r.); d) rozporz±dzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania ¶rodków spo¿ywczych (Dz .U. Nr 137, poz. 966; ze zm.); e) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako¶ci handlowej artyku³ów rolno-spo¿ywczych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577; ze zm.); f) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1169/2011 z dnia 25 pa¼dziernika 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat ¿ywno¶ci, zmian rozporz±dzeñ Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektywy Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporz±dzenia Komisji (WE) nr 608/2004; g) Rozporz±dzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny ¶rodków spo¿ywczych (Dz. U. UE L 139 poz.1. z 30 kwietnia 2004r.). Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia gwarancji jako¶ci dostarczonych wyrobów na warunkach okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Gwarancja obowi±zuje od daty odbioru danej dostawy. Dla okre¶lenia jako¶ci odbieranego towaru Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP, laboratorium Zamawiaj±cego (tak¿e w obecno¶ci uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów oraz pobierania prób ¿ywno¶ci. Wykonawca zobowi±zuje siê do posiadania przez okres realizowania umowy, aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego wdro¿enie systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadaj±ce akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdro¿onego systemu HACCP. Wykonawca wyra¿a zgodê na pobieranie prób ¿ywno¶ci i jej przebadanie we w³a¶ciwym miejscowo (dla Zamawiaj±cego) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium lub laboratorium spe³niaj±cym wymagania i normy PN-EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem okre¶lenia jako¶ci zdrowotnej i handlowej dostarczanych, w ramach niniejszej umowy towarów potwierdzaj±cych zgodno¶æ produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia na w³asny koszt wskazanych przez Zamawiaj±cego próbek do badañ oraz pokrycie kosztów przeprowadzenia badañ. W tym celu Wykonawca: a) wyra¿a zgodê, ¿eby faktura za wykonane badania by³a wystawiona bezpo¶rednio na wykonawca i zobowi±zuje siê do jej niezw³ocznego uregulowania, b) dokona korekta faktury na ilo¶æ i warto¶æ pobranych próbek do badañ. Zamawiaj±cy zleci osobom uprawnionym (próbobiorca-rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badañ w laboratorium akredytowanym w zleconym kierunku i zakresie badañ, a w przypadku braku takiej mo¿liwo¶ci w laboratorium spe³niaj±cym wymagania normy PN -EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonania badañ wed³ug metod przywo³anych w opisie przedmiotu zamówienia, okre¶lenia metod równowa¿nych dokona Zamawiaj±cy. Stwierdzenie niezgodno¶ci wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia bêdzie podstaw± do wszczêcia postêpowania reklamacyjnego. W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jako¶ciowych okre¶lonych umow±, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a tak¿e przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spe³niaj±ce wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025, b±d¼ dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawid³owo¶ci, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od umowy. Wykonawca przez okres trwania umowy poddaje siê sta³emu nadzorowi w³a¶ciwego miejscowo Pañstwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (dzia³aj±cego w obecno¶ci przedstawiciela PIS lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdro¿onego systemu HACCP. Ilo¶ciowy i jako¶ciowy odbiór towaru bêdzie dokonywany przez Zamawiaj±cego lub osobê upowa¿nion±, w jego magazynie w oparciu o podpisan± umowê, obowi±zuj±ce normy jako¶ciowe oraz zgodnie z procedurami systemu HACCP dla danego Odbiorcy. W przypadku stwierdzenia w czasie odbioru dostawy, nieprawid³owo¶ci w zakresie ilo¶ci, asortymentu lub jako¶ci (np. rozerwane opakowanie hermetyczne, widoczne odbarwienia, ple¶ñ itp.), Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia tych produktów. Wykonawca zobowi±zuje siê do ich wymiany w ci±gu tego samego dnia, do ustalonej prze Zamawiaj±cego godziny. W przypadku wyst±pienia zatruæ spowodowanych z³± jako¶ci± dostarczonych wyrobów Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ wszelkie koszty leczenia i przeprowadzenia wszelkich zabiegów sanitarnych (w tym m.in. dezynfekcji i dezaktywacji) oraz do wyp³aty wszelkich roszczeñ odszkodowawczych bêd±cych wynikiem zatrucia. Wykonawca zapewnia, ¿e wszystkie osoby, wje¿d¿aj±ce na teren jednostek wojskowych, posiadaj± obywatelstwo polskie. Dla dostarczanych produktów ¿ywno¶ciowych obowi±zuje bezwzglêdny zakaz stosowania opakowañ zastêpczych. opakowañ zastêpczych. Wystawiona przez Wykonawcê faktura winna zawieraæ wy³±cznie asortymenty wynikaj±ce z umowy, której dotyczy dostawa. Je¿eli dostawa dotyczy towaru z dwóch ró¿nych umów Wykonawca zobowi±zany jest do wystawiania dwóch oddzielnych faktur. Wykonawca zobowi±zuje siê, pod rygorem niep³acenia faktury przez Zamawiaj±cego, do dostarczania wy³±cznie produktów bêd±cych przedmiotem umowy oraz w ilo¶ciach i warto¶ci przewidzianych umowa. W przypadku przekroczenia ilo¶ci i warto¶ci dostaw oraz zmiany asortymentu wymienionego w umowie ,Zamawiaj±cy odmówi dokonania z tego tytu³u zap³aty. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia w chwili dostawy do Odbiorcy, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia gwarancji jako¶ci dostarczonych wyrobów na warunkach okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Gwarancja obowi±zuje od daty odbioru danej dostawy. W przypadku dostarczania przez Wykonawcê towaru w opakowaniach zwrotnych Odbiorca dokonuje zwrotu niniejszych opakowañ przy nastêpnej dostawie. Rozliczenie zbiorczych opakowañ zwrotnych polega na wpisie dostarczanych /zwracanych ilo¶ci przez Odbiorcê. Wpis powy¿szy dokonuje siê w dowodach dostaw (Wz). Zamawiaj±cy, korzystaj±c z prawa opcji, gwarantuje realizacjê zamówienia, polegaj±cego na dostawach pieczywa i wyrobów cukierniczych, w ramach 30% warto¶ci wyra¿onej ilo¶ciowo w formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Pozosta³e 70% stanowi opcje, które zostan± zrealizowane zgodnie z potrzebami i mo¿liwo¶ciami finansowymi Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶laj± dokumenty pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych, z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych obejmuj±cych czê¶æ przedmiotu zamówienia w ramach zadania.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 15612500-6


Dodatkowe kody CPV: 15811000-6, 15811100-7, 15812100-4, 15812200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: ¦widwin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 80462.65
Waluta z³oty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wies³aw ¯elek Ciastkarnia-Piekarnia Hurtowania Artyku³ami Spo¿ywczymi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Woliñska 21
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowo¶æ: Kamien Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 101600.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 101600.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 101600.00
Waluta: z³oty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Miros³awiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 87770.25
Waluta z³oty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wies³aw ¯elek Ciastkarnia-Piekarnia Hurtownia Artyku³ami Spo¿ywczymi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Woliñska 21
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowo¶æ: Kamieñ Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 110262.50
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 110262.50
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 110262.50
Waluta: z³oty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Trzebiatów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 51052.80
Waluta z³oty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wies³aw ¯elek Ciastkarnia-Piekarnia Hurtownia Artyku³ami Spo¿ywczymi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Woliñska 21
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowo¶æ: Kamien Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 55930.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 55930.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 55930.00
Waluta: z³oty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.