eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łanięta › MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI CHROSNO GMINA ŁANIĘTA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500276855-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Nadleśnictwo Kutno z siedzibą w Chrośnie: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI CHROSNO GMINA ŁANIĘTA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500215479-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Kutno z siedzibą w Chrośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 610021961, ul. Chrosno 1, 99-306 Łanięta, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48323567375, e-mail kutno@lodz.lasy.gov.pl, faks +48323567375.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_kutno/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PGL LP NADLEŚNICTWO KUTNO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI CHROSNO GMINA ŁANIĘTA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

E.270.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Doprowadzenie energii zasilania nowej szafy sterującej bioreaktora SBR z istniejącej skrzynki elektrycznej w budynku kraty koszowej. Modernizacja budynku i komory krat z usunięciem zbędnych elementów, nieużywanych już instalacji i mechanizmów, oraz likwidacja okien i wstawienie wywiewek grawitacyjnych ściennych. Budynek ten zostanie odmalowany a dach wymieniony - na nowe pokrycie. Przebudowa pompowni głównej z zabudowaniem ekranu ochronnego dla pomp z siatki, która podzieli przepompownię w stosunku 2/3 do 1/3. 2/3 jako kieszeń na odpady stałe, zaś 1/3 jako komora podwójnych pomp zatapialnych do ścieków. Czyszczenie, a następnie adaptacja zbiornika radialnego 75 m3 na właściwy bioreaktor do prowadzenia w nim procesu oczyszczania w technologii osadu czynnego. Wyposażenie go w instrumenty technologiczne opisane w ofercie. Dostawa automatyki procesowej, szafy sterująco-zasilającej, dmuchawy do napowietrzania ścieków i sondy tlenu. Utylizacji skorodowanej cysterny 25 m3, a w jej miejscu umieszczenie zbiornika żelbetowego o takim samym obrycie ale o pojemności 12 m3, jako zbiornika na osady biologiczne nadmierne, które zawsze powstają w procesie biologicznego oczyszczania ścieków, Wykonanie punku oświetleniowego [w technologii LED] dla bioreaktora i części przyległego do niego terenu [ maszt nad budynkiem kraty ręcznej]. Rozruch biologiczny zmodernizowanej instalacji oczyszczalni. Wykonanie trzech analiz ścieków oczyszczonych w akredytowanym laboratorium , potwierdzających osiągnięty przez oczyszczalnię efekt ekologiczny. Opracowanie nowej instrukcji eksploatacyjnej, szkolenie personelu obsługi oczyszczalni. Serwis gwarancyjny bezpłatny oraz doradztwo eksploatacyjne. Pisemna gwarancja oferenta na zastosowaną technologię i na spełnianie przez tą oczyszczalnię wymagań określonych w decyzji wodno-prawnej Inwestora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45232420-2, 45232410-9, 45311000-0, 45410000-4, 45421000-4, 45432000-4, 45443000-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132000.00
Waluta ZŁ PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. "PROJ-SAN" COFAŁKA KAROL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KONOPNICKIEJ 27
Kod pocztowy: 42-622
Miejscowość: NOWE CHECHŁO
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147317.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147317.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147317.10
Waluta: PLN ZŁ

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 67 UST.1 PKT 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W POPRZEDNIO PROWADZONYCH POSTĘPOWANIACH (PRZETARG NIEOGRANICZONY) - W ODPOWIEDZI NA OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU, NIE WPŁYNĘŁY ŻADNE OFERTY. NATOMIAST W TRZECIM POSTĘPOWANIU WYKONAWCA KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA WYBRANA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA UCHYLIŁ SIĘ OD ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NATOMIAST CENA KOLEJNEJ OFERTY PRZEWYŻSZA KWOTĘ, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZAŁ PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.