Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-15
Ogłoszenie nr 500273551-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.
Warszawa: Dostarczanie wody do siedziby Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy al. Solidarności 90 wraz z odprowadzaniem ścieków (znak sprawy: 60/ZP/18). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161,
ul. Al. Solidarności
90,
01003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczanie wody do siedziby Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy al. Solidarności 90 wraz z odprowadzaniem ścieków (znak sprawy: 60/ZP/18).
Numer referencyjny
60/ZP/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody i odbiór ścieków z obiektu położonego w Warszawie przy al. "Solidarności" 90.
1) Roczne planowane przez Zamawiającego wielkości kształtują się na poziomie:
a) dostawy wody ok. 3 000 m3
b) odbiór ścieków ok. 3 000 m3
2)Dostawca zobowiązany jest do dostarczania wody i odprowadzania ścieków z obiektu (nieruchomości) położonej w Warszawie przy al. "Solidarności" 90, na zasadach określonych ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1152) i na warunkach ustalonych w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz w Regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m. st. Warszawy, gmin: Michałowice, Nieporęt, Raszyn, Serock, Wieliszew oraz miast Piastów i Pruszków (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2008 r., Nr 141, Poz. 4984).
3)Zamawiającym oświadcza, że posiada tytuł prawny do korzystania z obiektu budowlanego określonego w pkt 2).
4)Miejscem dostarczenia wody są zawory na wodomierzach głównych.
5)Miejscem odbioru ścieków jest granica nieruchomości.
6)Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia zdolności posiadanych urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych do realizacji dostaw wody w wymaganej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem oraz dostaw wody i odprowadzania ścieków w sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnienie należytej jakości dostarczanej wody.
7)Dostarczanie wody do nieruchomości Zamawiającego nastąpi zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia, o ciśnieniu umożliwiającym normalne użytkowanie wody z przeznaczeniem na cele biurowe i mieszkalne, odpowiadającej wymogom określonym przez Ministra Zdrowia.
8)Dostawca zobowiązuje się do ciągłego odbioru z nieruchomości ścieków.
9) Naprawa, remont oraz konserwacja instalacji wodociągowych, licząc od wodomierzy głównych, i przyłączy wodociągowych, z wyłączeniem wodomierzy głównych, należy do Zamawiającego.
10)Wodomierz główny jest własnością Dostawcy, a urządzenia pomiarowe własnością Zamawiającego.
11)Koszty zainstalowania i utrzymania wodomierza głównego pokrywa Dostawca a urządzenia pomiarowego Zamawiającego.
12)Zamawiający zobowiązuje się do:
a)utrzymania właściwego stanu technicznego należących do niego instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
b)wydzielenia pomieszczenia przeznaczonego do zainstalowania wodomierza głównego z zaworem oraz utrzymanie tych pomieszczeń w należytym stanie w celu zabezpieczenia wodomierza głównego przed zalaniem, zamarznięciem, uszkodzeniem mechanicznym oraz dostępem osób niepowołanych,
c)wydzielenia i utrzymania w należytym stanie pomieszczenia na zainstalowanie urządzenia pomiarowego,
d)umożliwienia upoważnionym przedstawicielom Dostawcy dostępu wraz z niezbędnym sprzętem do nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z eksploatacją, konserwacją i usuwaniem awarii urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Dostawcy oraz dokonania odczytu wodomierza głównego i urządzenia pomiarowego.
e)powierzenia budowy lub dokonania zmian w instalacji oraz urządzeniach wodociągowych i kanalizacyjnych należących do Odbiorcy, osobom posiadającym odpowiednia uprawnienia i kwalifikacje,
f)utrzymania użytkowanej nieruchomości w sposób nie powodujący utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, a w szczególności do zachowania wymaganych odległości od istniejących urządzeń, w przypadku stawiania obiektów budowlanych i sadzenia drzew, zgodnie z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach,
g)wprowadzania ścieków o stanie i składzie nie zagrażającym prawidłowej eksploatacji urządzeń kanalizacyjnych określonych w ustawie o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz aktach wykonawczych do ustawy.
13)Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenie albo wstrzymanie dostaw wody bądź ograniczenie lub wstrzymanie odbioru ścieków wywołane:
a)działaniem siły wyższej albo z wyłącznej winy Zamawiającego lub osoby trzeciej, za którą Dostawca nie ponosi odpowiedzialności,
b)niezawinioną przez Dostawcę awarię w sieci na czas niezbędny do wykonania prac w celu zapobieżenia lub usunięcia skutków awarii,
c)brakiem wody na ujęciu,
d)zanieczyszczeniem wody na ujęciu w sposób niebezpieczny dla zdrowia i życia,
e)potrzebą zwiększenia odpływu wody do hydrantów pożarowych,
f)przerwami w zasilaniu energetycznym urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
g)planowanymi przerwami, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, związanymi z wykonywaniem prac konserwacyjno - remontowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
h)innymi przyczynami zależnymi od Zamawiającego.
14) O przerwach w dostawie wody wynikających z planowanych prac konserwacyjno-remontowych Dostawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w sposób zwyczajowo przyjęty co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem, a gdyby przerwy te miały trwać ponad 12 godzin na 7 dni przed planowanym terminem.
15)W razie przerwy w dostawie wody przekraczającej 12 godzin Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego punktu pobrania wody i informuje Zamawiającego o jego lokalizacji.
2. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy z załącznikami.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w m.st. Warszawa jest Pani Katarzyna Kretkiewicz, adres do korespondencji: Biuro Organizacji Urzędu, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, tel.: +48 22 443 10 93 adres e-mail: iod@um.warszawa.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
a) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), zwanej dalej "ustawą Pzp";
b) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
c)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
d)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
e)posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
f)nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
II.5) Główny Kod CPV:
41110000-3
Dodatkowe kody CPV:
90000000-7,
65111000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
64800
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 1 lit. a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Zamówienie z przyczyn technicznych o obiektywnych charakterze może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. z siedzibą przy pl. Starynkiewicza 5, 02-215 Warszawie, ponieważ ma on monopol naturalny na świadczenie tego typu dostaw i usług.
Nieruchomość Urzędu Dzielnicy Wola przy al. "Solidarności" 90 w Warszawie, przyłączona jest do istniejącej sieci MPWiK S.A., które jest właścicielem instalacji wodno-kanalizacyjnej na terenie miasta Warszawa a dostawy oraz usługi tego typu można nabyć tylko od jednego Wykonawcy.
W tej sytuacji Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawa S.A. jest jedynym wykonawcą mogącym świadczyć zaopatrzenie w wodę i odprowadzać ścieki z siedziby urzędu.
MPWiK prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na podstawie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy nr I/2003 z dnia 13.01.2003 r. IN.EO/703-4/1/2003) oraz na warunkach określonych w uchwalonym przez Radę m. st. Warszawy Regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m. st. Warszawy, gmin: Michałowice, Nieporęt, Raszyn, Serock, Wieliszew oraz miast Piastów i Pruszków.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.,
,
Pl. Starynkiewicza 5,
02-015,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Wynajem i serwis kabin sanitarnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Osiecznica
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





