To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271456-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu: "KPP Świdwin - budowa nowej siedziby przy ul. Armii Krajowej w Świdwinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615939-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu: "KPP Świdwin - budowa nowej siedziby przy ul. Armii Krajowej w Świdwinie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-111/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu "KPP Świdwin - budowa nowej siedziby przy ul. Armii Krajowej w Świdwinie". Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania należy rozumieć usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub tożsame funkcje polegające na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości. 2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 2.2. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia został zawarty w projekcie wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót - poszczególnych branż, stanowiących załącznik nr 6 do siwz. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a ustawy Pzp. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: 1) inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania); 2) inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania); 3) inspektor nadzoru w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania); 4) inspektor nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania). Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 5) Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania ofert dysponował osobą pełniącą funkcję Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, od której Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz. 6) Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 7) Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 8) Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi; 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją; 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego; 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego; 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane. 9) Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 8.1) Zamawiający wymagał zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie realizacji budowy: nie później niż od dnia otrzymania od Wykonawcy robót pierwszej faktury w ramach umowy o wykonanie robót budowlano - montażowych i przynajmniej do dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Końcowego, na podstawie umowy o pracę przynajmniej na 1/2 etatu specjalistę ds. rozliczeń finansowych (całość wynagrodzenia specjalista ds. rozliczeń finansowych musi otrzymać w oparciu o umowę o pracę); 8.2) Zatrudnienie osoby, o której mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tą osobę czynności rozliczeniowych związanych z wystawieniem przez wykonawcę robót pierwszej faktury w ramach realizacji umowy o wykonanie robót budowlano - montażowych; 8.3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności rozliczeniowe, w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminu ważności umowy oraz stanowiska pracy zatrudnionej osoby, przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez tą osobę czynności rozliczeniowych, a na żądanie przedłoży stosowne dowody, pod rygorem naliczenia kar umownych, określonych w § 15 wzoru umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego stanowiącej załącznik nr 5 do siwz; 8.4) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia osoby ds. rozliczenia określone zostały w § 4 wzoru umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego, będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 10) Wymagania dotyczące zatrudnienia osoby niepełnosprawnej: Od Wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2016 poz. 2046 z późn. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.4 pkt 3 ustawy Pzp wymaga przedłożenia Zamawiającemu nie później niż 3 dni od daty podpisania umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz na każde pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż 15 dni od otrzymania wezwania): 1) oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, w okresie realizacji zamówienia do dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego Raportu Zakończenia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła przy realizacji zadania osoba niepełnosprawna; 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy o pracę; 3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez lekarza orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) pod rygorem naliczenia kar umownych. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia osoby niepełnosprawnej określone zostały w § 4 wzoru umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego, stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 11) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12) Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71631300-3, 71310000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
374151.48
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DARO" Dariusz Czapla
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
329450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Realizacja badania "Mapowanie zachodniopomorskiej sieci instytucji edukacyjnych i rynku pracy".
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia 3 szkoleń stacjonarnych wraz z usługą noclegową i gastronomiczną pn. "Zarządzanie zespołem - praktyczne narzędzia skutecznego lidera"
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Zabezpieczenie skarpy przy ul. Moczarowej w Szczecinie
- Zakup paliwa do samochodów służbowych i pojazdów będących w użytkowaniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie przy pomocy kart flotowych umożliwiających zakup bezgotówkowy.
- Dostawa dawkomierzy referencyjnych wraz z komorami jonizującymi.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji 4 Stacji Uzdatniania Wody oraz rozbudowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Szkół i Przedszkola na terenie Gminy i Miasta Witkowo".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju "
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1663R Horyniec-Zdrój - Radruż (do cerkwi)" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania "Budowa budynku przedszkola miejskiego oraz żłobka w Kcyni"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego w zakresie budowlanym nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn. Budowa skweru przy ul. Widnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.