To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271332-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI PRANIA I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO - spr. nr 107/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636529-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PRANIA I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO - spr. nr 107/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):107/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi prania i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych z rejonu zaopatrzenia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) pranie wodne bez wykończenia z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną - ~132.000 kg; 2) pranie wodne z wykończeniem z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~62.000 kg, obejmujące: ? pranie wodne z wykrochmaleniem, maglowaniem lub prasowaniem, suszeniem i naprawą; ? pranie wodne z prasowaniem, suszeniem i naprawą (bielizny fasonowej oraz innej bielizny wymagającej prasowania po praniu). Ponadto przedmioty umundurowania i wyekwipowania poddane muszą być płukaniu w płynie zapobiegającym elektryzowaniu się, wpływającym na miękkość i poprawiającym komfort użytkowania. 3) czyszczenie chemiczne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną ~16.100 kg; 4) dodatkową dezynfekcja bielizny i odzieży w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 5) naprawę drobnych uszkodzeń (wszywanie zamków, przyszywanie guzików, troczków, obszywanie brzegów, wciąganie gumek lub sznurków, cerowanie itp.). 6) suszenie; 7) dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i wyekwipowania polegającej na kwalifikacji wstępnej przedmiotów przeznaczonych do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania, pakowanie ich osobno oraz oznakowanie przedmiotów przeznaczonych do wybrakowania symbolem "X"; 8) składanie, pakowanie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w folię - bieliznę i pościel, w worki lub pojemniki - części umundurowania - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 9) w przypadku wypranej pościeli będzie ona wykończona według przyjętych zasad tj. wykrochmalona, wymaglowana, wyprasowana, złożona i opakowana w folie. 3. Miejsca odbioru przedmiotu usługi: 1) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz; 2) Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - kompleks koszarowy w m. Grupa gm. Dragacz, przy ul. Dworcowej 6; 3) 8 Batalion Walki Radioelektronicznej (8bWRE) - kompleks koszarowy przy ul. Hallera 60, Grudziądz; 4) 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy- magazyn wymienny kompleks koszarowy przy ul. Jagiełły 6, Grudziądz; 5) 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy- magazyn mundurowy kompleks koszarowy przy ul. Legionów 54; 6) 3Batalion Drogowo-Mostowy (3bdm) - kompleks koszarowy przy Al. 3 Maja 4, Chełmno; 7) 4pułk chemiczny (4pchem) - kompleks koszarowy przy ul. Czwartaków 1, Brodnica. Odbiór i zwrot przedmiotów po wykonaniu usług (w tym załadunek i wyładunek) musi nastąpić transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w miejsca wskazane przez Zamawiającego do magazynów wymiennych i magazynu mundurowego wyłącznie w obecności upoważnionych do odbioru i zwrotu przedmiotów przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku kiedy ustalony dzień wypada w dzień wolny od pracy, dostawa i odbiór przedmiotów nastąpi w dzień ustalony telefonicznie. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać oraz dostarczać przedmiot umundurowania i wyekwipowania (PUiW) w dniach i godzinach jak poniżej oraz w razie potrzeby po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym - w ciągu 8 godzin. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie, od momentu pakowania do prania - transportu - faktycznego prania - sprawdzenia i drobnych napraw - pakowania do transportu do danej jednostki wojskowej - przekazania, w szczególności gdy przedmioty zaopatrzenia mundurowego przekazane do wykonania usługi użytkowane są w pionie medycznym i żywnościowym w jednostkach wojskowych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie na etapie realizacji umowy: 1) stosować technologie zapewniające estetyczne wykończenie, nie powodujące zniszczenia włókien tkanin, a także dokonywania drobnych usług krawieckich, przy czym koszt tych usług wraz z niezbędnymi materiałami powinien być uwzględniony w cenie usług pralniczych; 2) wykonywać usługi pralnicze, ze starannością, w sposób gwarantujący ich wysoką jakość: 3) posiadać zaświadczenie, że pralnia posiada certyfikat NCAGE - Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej, określający wymagania dotyczące systemu jakości dla wojska; 4) posiadać zaświadczenie, że firma dostarczająca środki piorące do pralni posiada certyfikat NCAGE - Natowski Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej, określający wymagania dotyczące systemu jakości dla wojska; 5) posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą pozwolenia na przewóz bielizny i odzieży środkami transportu Wykonawcy lub zaświadczenie w przedmiocie jak powyżej, na minimum trzy pojazdy z określeniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdów wykonujących przewóz 6) spełniać wymagania w zakresie prania bielizny szpitalnej zawarte w § 26 pkt 1 oraz 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U z 2012 r., poz. 739). 7) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ISO 9001:2008 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze), Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 8) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikaty systemów zarządzania ochroną środowiska ISO 14001:2004 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia (tj. usługi pralnicze); Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 9) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi dotyczącymi wdrożenia i stosowania systemu Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego RABC (system zgodny z wymaganiami normy PN-EN 14065:2005 w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia czyli usługi pralnicze) Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą jakość jak dokument powyżej. 10) posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny potwierdzający posiadanie systemu zarządzania jakością w organizacji świadczącej usługę prania w zakresie AQAP 2120:2009 (certyfikacja usług pralniczych). 11) dostosowania takiego procesu technologicznego do rodzaju tkaniny, który nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. 6. Prognozowane ilości przedmiotów zaopatrzenia mundurowego objętych usługą w latach 2019, 2020 i 2021: Pranie wodne bez wykończenia: 42 000 kg w 2019 roku; 45 000 kg w 2020 roku; 45 000 kg w 2021 roku; Pranie wodne z wykończeniem: 20 000 kg w 2019 roku; 21 000 kg w 2020 roku; 21 000 kg w 2021 roku; Czyszczenie chemiczne: 5 300 kg w 2019 roku; 5 400 kg w 2020 roku; 5 400 kg w 2021 roku; 7. Podane ilości są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana będzie usługa. Wykonanie usługi prania/czyszczenia/dezynfekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie rzeczywistych potrzeb jednostek wojskowych. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od niego, opcjonalnie wskazane ilości w danym roku mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiany nie będą stanowić więcej niż 30% wartości brutto zawartej umowy, z tymże łączna wartość brutto maksymalna za usługi ogółem łącznie za 2019, 2020 i 2021 nie może przewyższyć kwoty: 723.584,40 zł. 8. Zamawiający ma prawo do zwrócenia się do Wykonawcy w dowolnym czasie trwania umowy o wskazanie nazwy środka piorącego używanego w procesie prania, jego producenta i stosowane normy ilościowe na 1 kg prania. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia w terminie do 3 dni kalendarzowych od wniosku Zamawiającego informacji wskazanych jak powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.21.00.00 - 98.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
630300
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pralnia SONIA Stanisław Pirch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
775269
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





