To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-12
Ogłoszenie nr 500270107-N-2018 z dnia 12-11-2018 r.
Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.: Dostawa wraz z wymianą wykładzin podłogowych w obiektach należących do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620698-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29188800000,
ul. ul. Uzdrowiskowa
54,
43230
Goczałkowice-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 449 21 14, e-mail
przetargi@gozdroj.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gozdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z wymianą wykładzin podłogowych w obiektach należących do Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-9-D/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą wykładzin podłogowych w obiektach należących do Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój. tj. - Pawilon Limba (pokoje nr 4,5,106,109,110,124,206, 208 i 210 oraz korytarz III piętro); - Pawilon Stokrotka (trakt zabiegowy korytarz, oddział I korytarz z jadalnią, oddział II piętro II - korytarz z jadalnią i hol, oddział II piętro III, hol, wejście na taras, korytarz, jadalnia, dyżurka pielęgniarska, winda, pokój nr 4,6,7 i 8, świetlica, przedszkole); - Pawilon Krokus (pokój nr 1,2,3 i 4, ); - Pawilon Jaśmin ( pokój nr 1,2, 3 i 4); - Pawilon Magnolia (piętro - korytarz, pokój nr 1,2,3,6,7,8,9,10,11, 12,13,14,15,16,17 i 18); - Sala UGUL: - ZPL pawilon IV przyziemie ( pomieszczenie rejestracji, pracownia diagnostyczna, gabinet lekarski, pobieralnia krwi oraz korytarz;); - Pawilon Magnolia ( parter - świetlica, gabinet pielęgniarek, pokój socjalny, pokój nr 6 i 8,); W zakresie zadania nr 3 wykładzinę należy dostarczyć i wymienić na Sali rehabilitacyjnej. Zakres prac dla poszczególnych zadań oraz parametry wykładziny zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do siwz oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44112200-0
Dodatkowe kody CPV: 45432111-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182117.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Facit Usługi Budowlano - Remontowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172829.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32964.16
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Facit Usługi Budowlano - Remontowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28834.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47161.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Facit Usługi Budowlano - Remontowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39552.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ
- Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Goczałkowice-Zdrój
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Rozbudowa ulicy Siedleckiej w Goczałkowicach-Zdroju wraz z budową połączenia z ulicą Marii Skłodowskiej-Curie w Pszczynie - etap 2
więcej: przetargi GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładziny dywanowej w obiektach Biur Powiatowych ARiMR, zlokalizowanych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Modernizacja części parteru Pawilonu B z przeznaczeniem na Zakład Opiekuńczo Leczniczy
- Malowanie i wymiana wykładziny III piętro segmenty A i B O/ZUS Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12.
- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Modernizacja Sali Dializ i Sali Konferencyjnej Pawilon M5 Nr sprawy: DZ.271.83.2025
- "Modernizacja i przebudowa budynku przychodni na rzecz Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego funkcjonującego w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym"
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.