eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPełnienie roli Inżyniera dla projektu polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania pn. "Rekultywacja i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów" współfinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500267101-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Miasto Ruda Śląska: : Pełnienie roli Inżyniera dla projektu polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania pn. "Rekultywacja i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów" współfinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
współfinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach działania 2.5-poprawa jakości środowiska miejskiego Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615332-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500222828-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ruda Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00051584000000, ul. Plac Jana Pawła II 6, 41709 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, e-mail zamowienia@ruda-sl.pl, faks 032 248 7348.
Adres strony internetowej (url): www.rudaslaska.bip.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Pełnienie roli Inżyniera dla projektu polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania pn. "Rekultywacja i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów" współfinansowanego ze środków NFOŚiGW w ramach działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego Oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AP.271.97.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Całość zadania obejmuje swym zakresem pełnienie roli Inżyniera dla projektu polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu "Rekultywacji i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów oraz uzyskanie pożądanych efektów zarówno ekonomicznych jak i technologicznych zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). PFU został sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013 poz. 1129 t.j.). ZAKRES OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA [POSTANOWIENIA OGÓLNE] 1. Inżynier powinien zawsze działać lojalnie i bezstronnie, jako sumienny doradca Zamawiającego, z najwyższą starannością, zgodnie z przepisami oraz z zasadami postępowania obowiązującymi w jego zawodzie. Inżynier Kontraktu powinien powstrzymać się od wszelkich publicznych oświadczeń dotyczących Umowy bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego, jak również od angażowania się w jakąkolwiek działalnośćpozostającą w konflikcie z jego zobowiązaniami wobec Zamawiającego wynikającymi z niniejszej Umowy. 2. Z zastrzeżeniem uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, Inżynierowi nie wolno wykonywać jakichkolwiek czynności na rzecz bądź w imieniu Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rekultywacja i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów". Uchybienie temu obowiązkowi stanowić będzie rażące naruszenie postanowień Umowy uzasadniające odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Inżyniera. 3. Inżynier nie może zaciągać żadnych zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego z zastrzeżeniem odmiennych pisemnych ustaleń stron pod rygorem nieważności. Jeśli jakakolwiek czynność Inżyniera Kontraktu, która ma być wykonana w ramach Umowy może w jego ocenie doprowadzić do powstania zobowiązania finansowego po stronie Zamawiającego, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie pisemne Zamawiającego przed wykonanie takiej/takich czynności. Zaniechanie powiadomienia, jak wyżej oznaczać będzie rażące naruszenie postanowień Umowy uzasadniające odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Inżyniera Kontraktu oraz konieczność złożenia oświadczenia o zwolnieniu Zamawiającego z tego zobowiązania i przejęciu go przez Inżyniera Kontraktu. 4. Inżynier sprawdzi wszystkie opracowane przez wykonawców robót na zadaniach w czasie realizacji Umowy dokumenty co do zgodności tych dokumentów i przyjętych w nich rozwiązań z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i zawartymi z tymi wykonawcami kontraktami na roboty budowlane. 5. Inżynier ma obowiązek organizowania i prowadzenia rady budowy z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Spotkania te będą organizowane w biurze na terenie budowy, siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu, zawsze uzgodnionym uprzednio z Zamawiającym. Rady Budowy będą organizowane minimum raz na dwa tygodnie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Inżynier ma obowiązek sporządzania każdorazowo protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni roboczych po naradzie oraz prowadzenie dokumentacji ze wszystkich kontaktów z Wykonawcą i Zamawiającym. 6. Inżynier ma obowiązek zarządzania Projektem i składającymi się na niego zadaniami w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień i pełnomocnictw, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie Projektu w sposób poprawny jakościowo, w przewidzianych terminach i budżecie w granicach określonych Kontraktem, 7. Inżynier ma obowiązek prowadzenia technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami projektowymi i robotami budowlanymi, dostawami urządzeń oraz uruchomieniem, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z: a) założonym harmonogramem, b) Programem Funkcjonalno-Użytkowym c) Planem Remediacji d) Projektem Wykonawczym, e) Uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi f) Obowiązującymi przepisami prawa, g) zasadami wiedzy inżynierskiej, h) zasadami wiedzy specjalistycznej z zakresu remediacji i konserwacji zabytków i) warunkami programu instytucji współfinansującej inwestycję, j) założeniami finansowymi kontraktu na roboty, ze szczególnym uwzględnieniem nie przekraczania kwoty kontraktu. 8. Inżynier ma obowiązek wykonywania wszystkich zadań przypisanych Inżynierowi Kontraktu zgodnie Warunkami Kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy, przygotowanymi i opublikowanymi przez FIDIC (Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów -Federation Internationale des Ingenieurs- Conseils) [Tytuł oryginału: Conditions of contract for plant and design-build], Edycja: 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999) ISBN: 83-86774-28-2 - Warunki Ogólne, Warunkami Szczególnymi oraz dokumentacją realizacji inwestycji. 9. Inżynier ma obowiązek zabezpieczenia profesjonalnej i kompletnej pomocy Zamawiającemu i Wykonawcy w zakresie uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych wymaganych prawem w celu prawidłowego wykonania inwestycji 10. Inżynier ma obowiązek informowania w trybie natychmiastowym na bieżąco Zamawiającego o wszystkich problemach, nieprawidłowościach lub zagrożeniach związanych z realizacją Kontraktu istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów, nieprawidłowości lub zagrożeń. 11. Inżynier ma obowiązek uczestnictwa w czynnościach kontrolnych uprawnionych organów i instytucji, a także w procedurach kontroli, w tym konsultacjach, udzielaniach pisemnych wyjaśnień czy opiniowaniu uwag instytucji kontrolujących realizację Projektu, realizację Umowy, czy realizację kontraktów z wykonawcami Robót; 12. Inżynier ma obowiązek utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami Projektu, łącznie z Zamawiającym, 13. Inżynier ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Kontraktu 14. Inżynier ma pomagać w polubownym rozstrzyganiu wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami Kontraktu. 15. Inżynier ma obowiązek monitorowania wskaźników Projektu określonych w Umowie o dofinansowanie nr POIS.02.05.00-00- 0006/17-00 Projektu "Rekultywacja i remediacja terenów dawnej koksowni Orzegów" nr POIS.02.05.00-00- 0006/17 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 oraz wszystkich aneksów do przedmiotowej umowy, zawartych pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej a Miastem Ruda Śląska 16. Inżynier ma obowiązek przygotowania i przekazania Zamawiającemu wszelkich wymaganych raportów i sprawozdań wraz z dokumentacją fotograficzną oraz materiałami do rozliczenia rzeczowo-finansowego w terminach wynikających z podpisanej umowy z instytucją finansującą. 17. Wszystkie dokumenty wytworzone przez Inżyniera w ramach realizacji Kontraktu zostaną Zamawiającemu dostarczone również w wersji elektronicznej (plik PDF) oraz edytowalnej (bez zabezpieczeń). 18. Każdy pobyt Inżyniera na radzie budowy musi być odnotowany na liście obecności. Pobyt nieodnotowany na liście obecności uważa się za nieodbyty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71630000-3, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inwestycje, Budownictwo, Handel INWEST-COMPLEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Góry Chełmskiej 15
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 457560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 429270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525071.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.