eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w sezonie zimowym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266693-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w sezonie zimowym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 1490097400000, ul. ul. Poznańska 300, 05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 221 380, e-mail sekretariat@zdp.pwz.pl, faks 227 221 380.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.pwz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w sezonie zimowym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-19/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych o długości około 160 km położonych na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w sezonie zimowym 2018/2019. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy następujące rejony: 1) Rejon I (Część 1 zamówienia) Obejmuje obszar Powiatu Warszawskiego Zachodniego z 17 odcinkami dróg o łącznej długości 67 590 mb położony na terenie: 1. gminy Kampinos, 2. gminy Błonie bez północno - wschodniej części, na północ od drogi krajowej nr 92 i na wschód od drogi wojewódzkiej nr 579, 3. zachodniej części gminy Leszno, na zachód od drogi wojewódzkiej nr 579. 2) Rejon II (Część 2 zamówienia) Obejmuje obszar Powiatu Warszawskiego Zachodniego z 8 odcinkami dróg o łącznej długości 36 640 mb położony na terenie: 1. wschodniej części gminy Leszno, na wschód od drogi wojewódzkiej nr 579, 2. północno -zachodniej części gminy Ożarów Mazowiecki, na północ od drogi krajowej nr 92 i na zachód od drogi wojewódzkiej nr 718, 3. zachodniej części gminy Stare Babice, na zachód od drogi wojewódzkiej nr 718. 3) Rejon III (Część 3 zamówienia) Obejmuje obszar Powiatu Warszawskiego Zachodniego z 14 odcinkami dróg o łącznej długości 56 166 mb (w tym 500 mb drogi dwujezdniowej) położony na terenie: 1. gminy Łomianki, 2. gminy Izabelin, 3. wschodniej części gminy Stare Babice, na wschód od drogi woj. nr 718, 4. wschodniej części gminy Ożarów Mazowiecki, na wschód od drogi woj. nr 718. Obejmuje wiadukt nad torami PKP w m. Jawczyce długości około 830mb. 2. Każdy rejon stanowi oddzielną część zamówienia odpowiednio Rejon I - Część 1, Rejon II - Część 2, Rejon III - Część 3. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne rejony - części zamówienia określa wykaz dróg powiatowych - załącznik nr 1, mapa dróg powiatowych - załącznik nr 2 ora załączniki nr 3 i 4 ogólne specyfikacje techniczne D 10.10.01 b i D10.10.01 c do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu Warszawskiego Zachodniego stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac w ramach zimowego utrzymania obejmuje: a. odśnieżanie drogi na całej szerokości wraz z zatokami autobusowymi. Niedopuszczalne jest zsypywanie śniegu z wiaduktu na tory kolejowe dotyczy Rejonu III (część 3). b. zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych, mieszanką soli z piaskiem (50% soli i 50% piasku/200 kg soli i 200 kg piasku na 1 km drogi) rozsypywanej na 0,8 - 0,9 szerokości jezdni, c. zwalczanie śliskości w miejscach wyznaczonych, samą solą (300 kg soli na 1 km drogi) rozsypywaną na 0,8 - 0,9 szerokości jezdni, d. odśnieżanie interwencyjne drogi według potrzeb w miejscach wyznaczonych. e. Usunięcie błota pośniegowego w razie konieczności. W przypadku wystąpienia konieczności usunięcia błota pośniegowego usługa ta traktowana będzie jak odśnieżanie f. W przypadku wystąpienia trudnych warunków pogodowych takich jak: ciągłe, intensywne opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne, wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego zapewnienia w niezbędnej ilości potencjału kadrowego i technicznego niezbędnego do prawidłowego utrzymania dróg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rejon I (Część 1 zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302436
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Dark Dariusz Drożyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gawartowa Wola 7
Kod pocztowy: 05-085
Miejscowość: Kampinos
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270308.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270308.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270308.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rejon II (Część 2 zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219384.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnią Usług Rolniczych w Starych Babicach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wieruchowska 1
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222266.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185650.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278179.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rejon III (część 3 zamówienia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 333611.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spóldzilnia Kółek Rolniczych w czosnowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 19
Kod pocztowy: 05-152
Miejscowość: Czosnów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 499117.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294788.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 499117.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.