To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-11-02
Og³oszenie nr 500263147-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Przedsiêbiorstwo Us³ugowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.: Przygotowanie i druk materia³ów poligraficznych na potrzeby prowadzonych akcji informacyjnych zwi±zanych z wprowadzeniem nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie miasta Bia³ystok
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 607885-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 500208923-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiêbiorstwo Us³ugowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 5000147200000,
ul. ul. Kombatantów
4,
15110
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
856 539 800, e-mail
biuro@lech.net.pl, faks
856 539 800.
Adres strony internetowej (url): http://lech.net.pl/pl/przetargi/?fields%5BPAGE_SEARCH_PARAM_CATEGORY_2%5D=4
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przygotowanie i druk materia³ów poligraficznych na potrzeby prowadzonych akcji informacyjnych zwi±zanych z wprowadzeniem nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie miasta Bia³ystok
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):NDZ.231.16.2018.KP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk materia³ów poligraficznych na potrzeby prowadzonych akcji informacyjnych zwi±zanych z wprowadzeniem nowego systemu gospodarowania odpadami na terenie miasta Bia³ystok, dalej zwanych "drukami" lub "materia³ami". 2. Przedmiotem zamówienia s± druki w ilo¶ciach i zgodne z opisem zawartym w SIWZ tom III Opis Przedmiotu Zamówienia Zamówienie podzielone jest na piêæ czê¶ci, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci: czê¶æ I - Plakat informacyjny format A4 kolor - 11 000 sztuk czê¶æ II - Tabliczka informacyjna z mo¿liwo¶ci± monta¿u na ¶cianie piankowa format A4 kolor - 4300 sztuk czê¶æ III - Ulotka informacyjna format podwójna DL kolor - 280 000 sztuk czê¶æ IV - Kalendarz trójdzielny kolor na rok 2019 - 1500 sztuk czê¶æ V - Kalendarz ksi±¿kowy na rok 2019 format B5 - 450 sztuk Wykonawca udziela gwarancji jako¶ci na wszystkie dostarczone i odebrane w ramach umowy materia³y - na okres 12 miesiêcy. Procedura dostawy i odbioru druków zosta³a okre¶lona we Wzorze umowy.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 22140000-3
Dodatkowe kody CPV: 30199792-8, 22900000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Plakat informacyjny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
45150.00
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Logo-Art Andrzej Pietroczuk
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
1137.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: Tabliczka informacyjna z mo¿liwo¶ci± monta¿u na ¶cianie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
19350.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zak³ad Poligraficzny Buniak - Druk s.c. Janusz Buniak, Wanda Buniak, Daniel Buniak
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
13990.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 3 NAZWA: Ulotka informacyjna |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Na podstawie art. 93 ust. 3 w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 4 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm., dalej "ustawa Pzp") Zamawiaj±cy Przedsiêbiorstwo Us³ugowo-Handlowo-Produkcyjne "LECH" Spó³ka z o.o. zawiadamia o uniewa¿nieniu postêpowania w czê¶ci III "Ulotka informacyjna". UZASADNIENIE Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w czê¶ci III na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± przekracza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê czê¶ci III kwotê w wysoko¶ci 6 888,00 z³ brutto. Najtañsza oferta w czê¶ci III wykonawcy Logo - Art. Andrzej Pietroczuk z siedzib± w Hajnówce przy ul. Gajowej 35 opiewa na kwotê 14 809,20 z³ brutto. |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 4 NAZWA: Kalendarz trójdzielny na rok 2019 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
8250.00
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
8610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 5 NAZWA: Kalendarz ksi±¿kowy na rok 2019 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
7500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Remi-B Krzysztof Boiñski, Adam Krokowski sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
8579.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- "¦wiadczenie kompleksowej us³ugi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Bia³ymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2026 rok dla PFRON
- Dostawa materia³ów promocyjnych i kalendarzy ksi±¿kowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podzia³em na dwie czê¶ci.
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- produkcja i dostawa kalendarzy trójdzielnych na rok 2026 wg projektu w³asnego
wiêcej: Ulotki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





