eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówPrzebudowa i remont pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - Etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-02

Ogłoszenie nr 500263128-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: Przebudowa i remont pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - Etap I"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621983-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl, faks 257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - Etap I"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - etap pierwszy, zgodnie z projektem budowlanym z października 2015 roku oraz pozwoleniem na budowę (decyzja 830/2015) z dnia 4 grudnia 2015 roku w zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym z czerwca 2018 roku. Gdzie przez: SOR - należy rozumieć Szpitalny Oddział Ratunkowy, stanowiący wyodrębnione zespoły pomieszczeń Szpitala, które są wykorzystywane do udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie szpitalnych oddziałów ratunkowych (Dz. U. z 2011 Nr 237, poz. 1420)) polegających na wstępnej diagnostyce i podjęciu leczenia w zakresie niezbędnym do stabilizacji funkcji życiowych osób, które znajdują się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, które to zespoły pomieszczeń po przeprowadzeniu Robót budowlanych spełniały będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności, a w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r. (Dz.U.12.739 z 29 czerwca 2012 r.) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą lub aktu, który będzie wydany w jego miejsce. Roboty budowlane - należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, polegające na wykonaniu prac budowlano - modernizacyjnych obejmujących istniejącą infrastrukturę SOR wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności Dokumentację projektową i STWiOR, mające na celu modernizację SOR. Planowana inwestycja związana jest z dostosowaniem istniejącego oddziału do obowiązujących przepisów technicznych oraz z wymianą niedrożnego odcinka drenażu wzdłuż ściany szczytowej Oddziału SOR. W zakres prac wchodzą prace związane z zagospodarowaniem terenu (w zakresie etapu I przyjmuje się do wykonania pełny zakres robót przewidziany w dokumentacji podstawowej) oraz prace związane z budynkiem. Zakres prac związanych z pracami ogólnobudowlanymi dotyczącymi budynku dotyczą pełnego zakresu prac zewnętrznych oraz części prac wewnętrznych. Obszar objęty pracami wewnątrz budynku został zaznaczony kolorem zielonym w projekcie dotyczącym etapowania inwestycji. 2. Prace budowlane jakie należy wykonać opisano w dokumentacji projektowej, obejmującej projekt budowlany i wykonawczy pod nazwą: "Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu" z października 2015 roku, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 830/2015 z dnia 4 grudnia 2015 roku. W skład projektu wchodzą: a) Branża - Budowlana/Architektura, "Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu" TOM I, b) Branża - Konstrukcyjna, "Projekt architektoniczno - budowlany przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału SOR w SPZOZ w Łukowie", TOM II, c) Branża - Sanitarna, "Projekt architektoniczno - budowlany przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału SOR w SPZOZ w Łukowie", TOM III, d) Branża - Elektryczna, "Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu", TOM IV, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres prac budowlanych określa zaś projekt budowlany i wykonawczy pod nazwą: "Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu" z czerwca 2018 roku, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. W skład projektu wchodzą: a) Branża Budowlana/Architektura, "Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu" (w opracowaniu obszar wykonywanych robót budowlanych zaznaczono kolorem zielonym), b) Branża Elektryczna, "Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu", c) Branża Sanitarna, "Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu", d) Przedmiar robót - Branża Budowlana, e) Przedmiar robót - Branża Elektryczna, f) Przedmiar robót - Branża Sanitarna. 4. Wykonawca zobowiązuje się, że wykona przedmiot Umowy, w takim zakresie i w taki sposób, aby w pełni został osiągnięty cel Zamawiającego, jakim jest oddanie SOR do użytkowania (po przeprowadzeniu wszystkich wymaganych odbiorów), jako zmodernizowanych i spełniających stosowne wymogi prawne, w tym sanitarne, epidemiologiczne i p.poż., wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności, a w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r. (Dz.U.12.739 z 29 czerwca 2012 r.) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą lub aktu, który będzie wydany w jego miejsce. 5. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są one wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą. 6. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 7. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie w związku z czym Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania robót, żądania wykonywania poszczególnych prac w określonych godzinach i porach dnia oraz żądania zmian w poszczególnych etapach robót. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 10. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 11. Termin wykonania zadania: 6 miesięcy od podpisania umowy. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 9 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę - zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215140-0, 45111300-1, 45400000-1, 45220000-5, 45262520-2, 45442100-8, 45421000-4, 45443000-4, 45223500-1, 45223000-6, 45410000-4, 45431100-8, 45331100-7, 45111240-2, 45332300-6, 45332200-5, 45333000-0, 45331210-1, 45453000-7, 45111220-6, 45317000-2, 45315700-5, 45310000-3, 45311200-2, 45315600-4, 45312200-9, 32524000-2, 45312100-8, 45312100-6, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 880584.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Montażowe i Klimatyzacja Paweł Błędowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Warszawska 49/7
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1124097.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1124097.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1832700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.