To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260708-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach: Dostawa systemów do zespoleń kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji więzadła
krzyżowego przedniego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616977-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500224197-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000308258,
ul. ul. Bytomska
41,
41-400
Mysłowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
723183366, e-mail
zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl, faks
323183362 323183287.
Adres strony internetowej (url): www.szpital2myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemów do zespoleń kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Szp.2/NZ-271-12/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa systemów do zespoleń kostnych oraz zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego dla pacjentów SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe stanowiąca załączniki nr 2.1 -2.7. do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Pakiet nr 1 Wkręty, płytki, druty Pakiet nr 2 Gwoździe, wkręty Pakiet nr 3 Zestaw do zespoleń kości LCP Pakiet nr 4 Tytanowe śruby do zespoleń przy zabiegach plastyki paluchów koślawych Pakiet nr 5 Wkręty kaniulowane Pakiet nr 6 System do rekonstrukcji ACL Pakiet nr 7 Membrana do leczenia ubytków chrzęstno kostnych 4. W pakiecie nr 1 oraz 4 wyroby dostarczane będą sukcesywnie na podstawie składanych zamówień. 5. Wykonawca zobowiązany będzie utworzyć Magazyn Depozytowy dla pakietów nr 2,3 oraz 5-7. Magazyn zostanie utworzony w SP ZOZ Szpitalu nr 2 w Mysłowicach (blok operacyjny). 6. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy (pozostające na czas trwania umowy w siedzibie Zamawiającego bądź na wezwanie do każdego zabiegu) kompletu instrumentarium i urządzeń umożliwiających prawidłowe wykonanie zabiegu operacyjnego (założenie oferowanego asortymentu) bez konieczności dokupywania dodatkowych narzędzi oraz bezpłatny serwis instrumentarium ( za wyjątkiem części 1 ). 7. Zamawiający wymaga do wszczepienia asortymentu zawartego w pakiecie nr 2 oprócz instrumentariów również instrumentarium z rączką i nakładkami celującymi przeziernymi dla promieni RTG wykonanymi z kompozytu włókna węglowego dla gwoździ śródszpikowych typu GAMMA. 8. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego serwisu instrumentarium i wymiany zużywalnych części instrumentarium - piny, wiertła - podczas trwania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do depozytowego utrzymania wszystkich rozmiarów elementów należących do kompletu wyrobów, aż do wyczerpania ilości przewidzianych w umowie. W depozycie szpitalnym musi znajdować się: 9.1. w zakresie pakietu nr 2 - co najmniej 2 kpl. wyrobów dla każdego rozmiaru, pozycje w ilości mniejszej odpowiednio 9.2. w zakresie pakietu nr 3 - po jednej sztuce z każdej pozycji 9.3. w zakresie pakietu nr 5 - po 2 sztuki z każdego rozmiaru 9.4. 2 sztuki płytki i 4 sztuki wkrętów dla każdej z pozycji w zakresie części/pakietu nr 6. 9.5. po jednej sztuce z każdego rozmiaru w zakresie części/pakietu nr 7. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie stosowania i wykorzystania oferowanych wyrobów. 11. Wykonawca gwarantuje, że: 11.1. że zaoferowany towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu i użytkowania 11.2. dostarczony towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad. 11.3. dostarczony towar posiada termin przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. 11.4. na każdej partii towaru znajdują się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. 11.5. na opakowaniach zbiorczych znajdują się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 12. Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym muszą spełniać następujące wymagania: 12.1. spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, 12.2. wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 12.3. są oznakowane znakiem CE.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141700-7
Dodatkowe kody CPV: 33141770-8, 33183100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wkręty, płytki, druty |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia : W przedmiotowym postępowaniu w tej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Gwoździe, wkręty |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53047.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medgal Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55981.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw do zespoleń kości LCP (tytanowe) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46092.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medgal Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48649.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tytanowe śruby do zespoleń przy zabiegach plastyki paluchów koślawych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia : W przedmiotowym postępowaniu w tej części nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wkręty kaniulowane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1207.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medgal Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1274.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: System do rekonstrukcji ACL |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia : W przedmiotowym postępowaniu w tej części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Membrana do leczenia ubytków chrzestno kostnych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia : Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia : W przedmiotowym postępowaniu w tej części nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- "Zakup 1 szt. samochodu typu PICUP z napędem 4x4 dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach w 2025 r."
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Zawarcie umowy na dostawy worków foliowych do gromadzenia odpadów komunalnych w Mieście Mysłowice w roku 2026
- Psychoterapia rodzinna
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych
- Dostawa implantów
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





