eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu oświetlenia przy ul. Urodzajnej i wymiany opraw oświetleniowych przy ul. Adama Worobczuka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-29

Ogłoszenie nr 500259027-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Wykonanie remontu oświetlenia przy ul. Urodzajnej i wymiany opraw oświetleniowych przy ul. Adama Worobczuka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616173-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 50 00, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks 22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu oświetlenia przy ul. Urodzajnej i wymiany opraw oświetleniowych przy ul. Adama Worobczuka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

52/WIR/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oświetlenia przy ul. Urodzajnej i wymiany opraw oświetleniowych przy ul. Adama Worobczuka. 2. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: CPV - 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 3a. Remont oświetlenia ulicy Urodzajnej należy realizować w oparciu o uzgodnioną dokumentację projektową przekazaną przez Zamawiającego. Obecnie przy ul. Urodzajnej istnieje instalacja oświetleniowa wykonana na słupach stalowych parkowych wraz z oprawami sodowymi w kształcie kuli. Słupy oświetleniowe zasilane są kablowo z istniejącej szafy osiedlowej zlokalizowanej przy ul. Królowej Marysieńki przy stacji transformatorowej ST-7820. Instalacja oświetleniowa nie została przekazana do eksploatacji przez ZDM ponieważ nie spełnia standardów oświetlenia ulicznego ZDM i z powodu zasilania z sieci osiedlowej. Oświetlenie zlokalizowane jest pomiędzy ul. Królowej Marysieńki a ul. Rumianą. Wzdłuż ulicy znajdują się budynki mieszkalne jednorodzinne. Należy zdemontować istniejące elementy instalacji oświetleniowej: latarnie parkowe - 9 szt, kabel około - 270 m. W miejsce zdemontowanych latarń należy wstawić nowe, słupy aluminiowe h=5 m. Na słupach mocować wierzchołkowo oprawy oświetleniowe LED-24/39W/500mA o ciepłej białej barwie światła. Zgodnie z trasami uzgodnionymi protokołem z narady koordynacyjnej przy ul. Urodzajnej w rowach kablowych na głębokości 0,7 m układać rury giętkie karbowane z HDPE o średnicy 75 mm. W rury wciągać kable YKY 5x16mm2. Zasilanie remontowanego oświetlenia przewiduje się jako 3-fazowe z projektowanej szafy oświetleniowej SOK. Przy wykonywaniu remontu należy zachować ciągłość oświetlenia ulicznego. Prace związane z remontem oświetlenia należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i sztuką budowlaną. Prace montażowe prowadzić w uzgodnieniu z Wydziałem TSO Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie i konserwatora oświetlenia. W ramach umowy Wykonawca: uzyska pozwolenie na zajęcie terenu oraz poniesie koszty opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas budowy, jeśli będzie taka potrzeba. Oznakuje i zabezpieczy teren budowy, dostarczy niezbędne do wykonania zamówienia materiały budowlane spełniające odpowiednie wymogi jakościowe. Na terenie prowadzonych robót będzie przestrzegać porządku, przepisów bhp i p.poż. Odtworzy nawierzchnie po wykonanych robotach do stanu pierwotnego. Zapewni pełną obsługę geodezyjną zamówienia tj. tyczenie i inwentaryzację. Przygotuje dokumentacje powykonawczą do odbioru oświetlenia ulicznego - wymaganą przez użytkownika i ZDM, poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, będzie uczestniczył w przekazaniu przedmiotu zamówienia do ZDM. 3b. Wymiana opraw oświetleniowych przy ul. Worobczuka na oprawy LED. Obecnie przy ul. Worobczuka istnieje oświetlenie wykonane na słupach stalowych z oprawami metalohalogenkowymi. Oświetlenie ulicy A. Worobczuka zasilane jest z szafy zlokalizowanej przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej. Oświetlenie zlokalizowane jest pomiędzy ul. Ledóchowską a Orlikiem 14szt. i przy wjeździe do Orlika 2 szt. Na istniejących słupach należy mocować wierzchołkowo oprawy oświetleniowe np. LED-24/39W/500mA - 16 szt. o ciepłej białej barwie światła (3700K). W trakcie odłączenia i demontażu opraw może wyniknąć potrzeba konserwacji instalacji, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów słupowych i dokręceniu śrub zacisków. W przypadku uszkodzenia przewodów słupowych bądź wyeksploatowania, konieczna będzie ich wymiana w ramach przedmiotu zamówienia. Powyższe należy przewidzieć przy składaniu oferty. Wykonawca przekaże protokoły pomiarów elektrycznych po wymianie opraw oraz uproszczoną dokumentację powykonawczą. Przy wykonywaniu wymiany opraw, należy zachować ciągłość oświetlenia ulicznego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia - działka nr ew. 30/3, 14/1, 42/7, 16/2 z obrębu 1-05-48 położona przy ul. Urodzajnej w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy. Szczegóły realizacji części przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 6, do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w opisie przedmiotu zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane wymienione w opisie przedmiotu zamówienia związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, których zakres obowiązków polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2) Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Piotr Olszanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzechowa 42/26
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254820.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.