eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO - ETAP II PRZEBUDOWA CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500254375-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO - ETAP II PRZEBUDOWA CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551602-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500136179-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 590648468, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO - ETAP II PRZEBUDOWA CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ul. Wojska Polskiego - etap II przebudowa chodnika i oświetlenia ulicznego w Piotrkowie Trybunalskim na odcinku od ul. Cmentarnej i Toruńskiej do ul. POW. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. Roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? rozbiórka chodników, zjazdów oraz ław betonowych, obrzeży ? rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych ? rozebranie nawierzchni z betonu i trylinki ? demontaż znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. chodnik - wymiana konstrukcji ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie - 10 cm ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 4 cm ? nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm typu np. Granit Creativ lub równoważnej o powierzchni i fakturze będącej wierną imitacją kamienia naturalnego - granitu 1.4. zjazdy i nawierzchnie chodnika z dopuszczeniem do parkowania samochodów osobowych - konstrukcje zjazdów podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie - 20 cm ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 4 cm ? nawierzchnia z kostki betonowej ciemnoszarej gr. 8 cm typu np. Granit Creativ lub równoważnej o powierzchni i fakturze będącej wierną imitacją kamienia naturalnego - granitu 1.5. elementy małej architektury: ? kosze na śmieci 1.6. oznakowanie pionowe 2. Roboty elektryczne i teletechniczne: 2.1. demontaż oświetlenia ulicznego (opraw oświetleniowych) 2.2. budowa oświetlenia ulicznego zasilanego linią kablową 2.3. roboty ziemne 2.4. układanie kabli i rur osłonowych 2.5. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 2.6. usunięcie kolizji telekomunikacyjnych. 3. Prowadzenie nadzoru archeologicznego w zakresie wskazanym w decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków (na terenie objętym nadzorem konserwatorskim - rejon ul. Wojska Polskiego - od ul. Cmentarnej do ul. Budki). 4. Dodatkowe wymagania: 4.1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 4.2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 4.3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Wojska Polskiego o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych (przebudowa chodnika) 4.4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 4.5. Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 4.6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 4.7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna zamieszczona na stronie zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: ? roboty konstrukcyjne drogi - chodnika - układanie chodnika i podbudowy, ? roboty instalacyjne - montażowe instalacji energetycznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego (koordynatorowi) poniżej wskazanych dowodów: ? list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora). Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 złotych.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45233260-9,

45111300-1,

45231000-5,

45111200-0,

45231400-9,

31527200-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
4 miesiące od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Robotami koniecznymi do wykonania jest: -regulacja wysokości podrynników Geigera szt. 44 - regulacja wysokościowej pokrywy studni telefonicznej( rozbiórka studni telekomunikacyjnej, zabezpieczenie kabli światłowodowych wykonanie pokrywy studni żelbetonowej o wym. 2x2, montaż pokrywy) Łączna wartość ww. robót to 23530 zł netto, a wraz z podatkiem VAT 23% - 28941.90 zł brutto. Termin realizacji przedmiotu umowy: 20.10.2018r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.