To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-11
Ogłoszenie nr 500244139-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595335-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000,
ul. Damrota
25,
40-022
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2076000, e-mail
kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, faks
32 2076010.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZKP-19/2018; UNP: 111004
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają:- dla Części I - Dostawa 38 szt. WIN10 PRO 32 BIT BOX lub równoważnego systemu operacyjnego:Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla części I Załącznik nr 5/I do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - dla Części II - Dostawa 2 szt. dysków zewnętrznych USB 3.0 o pojemność min 1 TB:Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla części II Załącznik nr 5/II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II - dla Części III - Dostawa 51 szt. komputerów typu AIO: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla części III Załącznik nr 5/III do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III - dla Części IV - Dostawa 101 szt. monitorów 27": Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla części IV Załącznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV - dla Części V - Dostawa 25 szt. laptopów 15": Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/V do SIWZ - Formularz cenowy dla części V Załącznik nr 5/V do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V - dla Części VI - Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/VI do SIWZ - Formularz cenowy dla części VI Załącznik nr 5/VI do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI - dla Części VII - Dostawa 1 szt. zestaw komputerowy: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/VII do SIWZ - Formularz cenowy dla części VII Załącznik nr 5/VII do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 48900000-7, 30234100-9, 30213000-5, 30231300-0, 30213100-6, 30213000-8, 30211000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa 38 szt. WIN10 PRO 32 BIT BOX lub równoważnego systemu operacyjnego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30894.31
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INNOVATION IN TECHNOLOGY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34026.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa 2 szt. dysków zewnętrznych USB 3.0 o pojemność min 1 TB |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INNOVATION IN TECHNOLOGY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
386.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa 51 szt. komputerów typu AIO |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1244390.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147980.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa 101 szt. monitorów 27" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69796.75
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62984.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa 25 szt. laptopów 15" |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla części V - dostawa 25 szt. laptopów 15" - nie wpłynęły żadne oferty.Zamawiający unieważnia ww. część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa 3 szt. komputerów stacjonarnych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla części VI - dostawa 3 szt. zestawów komputerowych - nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia ww. część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa 1 szt. zestaw komputerowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla części VII - dostawa 1 szt. zestaw komputerowy - nie wpłynęły żadne oferty. Zamawiający unieważnia ww. część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





