Ogłoszenie z dnia 2018-10-08
Ogłoszenie nr 500240858-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.
Jarnołtówek: "Przebudowa siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Przebudowa i wyposażenie siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej oraz wyposażenie ośrodka edukacji przyrodniczej Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych w Ładzy. Zadanie jest dofinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615610-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500065844-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500021595-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 004501213,
ul. Pokrzywna
11,
48-267
Jarnołtówek, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4397548, e-mail
go@zopk.pl, faks
77 4397548.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zopk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OPK.KS.4.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy podstawowych robót (charakterystyczne dane) to m.in.: - wydzielenie na poziomie parteru nowych pomieszczeń: holu, sali audiowizualnej i toalety dla osób niepełnosprawnych, - wydzielenie na poziomie I piętra nowych pomieszczeń biurowych, kuchni i toalet dla uczestników zajęć i pracowników biurowych, - wydzielenie na poziomie poddasza pokoju socjalnego oraz pomieszczeń magazynowych - remont istniejących pomieszczeń piwnicy, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku, - budowę pochylni dla niepełnosprawnych, - przebudowę strefy wejściowej wraz z przebudową schodów zewnętrznych, - przebudowę instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji itp
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45300000-0,
45110000-1,
45310000-3,
45330000-9,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45111000-8,
45232000-2,
45262000-1,
45311000-0,
45316000-5,
45421000-4,
45442000-7,
45223500-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 2018-09-30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć zmian dokumentacji projektowej których efektem jest konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych, których wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiany umowy o nieistotnym charakterze.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania n/w robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
01. Wykonanie nadproży z belek stalowych. Podczas wykuwania ościeżnic drzwiowych stwierdzono brak nadproży we wszystkich otworach drzwiowych. W związku z powyższym wystąpiła konieczność wykonania nadproży z belek stalowych.
02. Konieczność ułożenia płyt OSB grub. 25 mm. Podczas rozbierania podłóg drewnianych stwierdzono brak legarów. Z uwagi na przyjęte w projekcie warstwy posadzkowe zachodzi konieczność ułożenia płyt OSB grub. 25 mm pod płyty suchego jastrychu.
03. Wykonanie żelbetowych ścianek dociskowo-zabezpieczających. Podczas pogłębiania pomieszczeń piwnicznych stwierdzono brak typowego fundamentu - ściany posadowione są na rodzimym gruncie kamiennym. W celu zapewnienia odpowiedniego posadowienia budynku zachodzi konieczność wykonania żelbetowych ścianek dociskowo-zabezpieczających, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.
04. Wykonanie nowej posadzki w części pomieszczenia audiowizualnego. W trakcie rozbiórki podłogi z desek na parterze stwierdzono wypełnienie pachwin sklepienia odcinkowego z żużla w części Sali audiowizualnej. Zachodzi konieczność usunięcia żużla, wypełnienia pachwin materiałem np. keramzytem i wykonania nowej posadzki cementowej.
05. Wykonanie nadproży z belek stalowych pod rolety okienne. W celu zapewnienia wymaganej projektem powierzchni otworów okiennych zachodzi konieczność montażu rolet powyżej okien, co wiąże się z koniecznością skucia węgarków i wykonania nowych nadproży powyżej skrzynek na rolety.
06. Wykonanie gorsetów stalowych. W związku ze złym stanem technicznym kominów zachodzi konieczność ich zespolenia z projektowanymi słupami żelbetowymi za pomocą opasek z kątowników spiętych przewiązkami z płaskowników w poziomie parteru.
07. Montaż okna na półpiętrze. W celu zapewnienia poprawiającego bezpieczeństwo na schodach naturalnego doświetlenia klatki schodowej zachodzi konieczność zamontowania dodatkowego okna z roletą na półpiętrze pomiędzy parterem i I piętrem wraz z wykuciem otworu i wykonania nadproża. Jednocześnie w celu ujednolicenia wyglądu sąsiadujących okien na elewacji zachodzi konieczność zamiany okna pcv na okno drewniane w pomieszczeniu na środki czystości.
08. Montaż napędu do bramy garażowej. Po wymianie podciągów w garażu pojawiła się możliwość zamontowania bramy garażowej z napędem. W związku z powyższym z celu zapewnienia bardziej dogodnego i bezpiecznego korzystania z bramy garażowej na pochyłym zjeździe, szczególnie w okresie zimowym, zachodzi konieczność montażu napędu do bramy garażowej.
09. Dodatkowe wypusty elektryczne. W związku z pojawieniem się nowej technologii doświetlenia (LED) Sali edukacyjnej wraz z wyposażeniem zachodzi konieczność wykonania dodatkowych wypustów elektrycznych.
10. Dodatkowy wyłaz dachowy. Po przeglądzie kominiarskim stanu surowego kominów kominiarz zalecił bezpieczniejszy w stosunku do rozwiązania projektowego sposób dostępu do kominów poprzez wykonanie dodatkowego wyłazu kominiarskiego przy drugim kominie.
11. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna, kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy. Podczas robót ziemnych na zewnątrz budynku stwierdzono zły stan techniczny kanalizacji sanitarnej, deszczowej, i drenażu opaskowego. W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania nowej instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego.
12. Wykonanie nowej klatki schodowej. Po rozebraniu obudowy biegów klatki schodowej stwierdzono zły stan techniczny belek policzkowych, stanowiących elementy konstrukcyjne schodów oraz stopni schodowych. W związku z zagrożeniem bezpieczeństwa użytkowania zachodzi konieczność wykonania nowych biegów schodowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.