Ogłoszenie z dnia 2018-10-05
Ogłoszenie nr 500239587-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Witkowo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609304-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500059014-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500082730-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Witkowo, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Gnieźnieńska
1,
62230
Witkowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 778 194, e-mail
infrastruktura@witkowo.pl, faks
614 778 855.
Adres strony internetowej (url): www.bip.witkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ITz.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z kanałami bocznymi i przepompowniami z m. Dębina do m. Ruchocinek (etap 1). Należy wykonać odcinek rurociągu tłocznego T-5 PE100 PN 10 SDR 17 Ø110 mm o długości 95 mb od studni odwadniającej Sodw.5 do studni rozprężnej SR5 w m. Dębina i do m. Ruchocinek - dalszy ciąg rurociągu tłocznego T-5 PE100 PN 10 SDR 17 Ø110 mm o długości 896 mb. Kolejny etap stanowi wykonanie odcinka rurociągów grawitacyjnych PVC - U SN 12 SDR 34 Ø200mm S-11 i S-17 o łącznej dł. 1440 mb wraz z przepompowniami przejazdowymi Ø1500mm P-5 i P-6, rurociąg tłoczny T-6 PE 100PN 10 SDR 17 Ø90 o dł. 154 mb kanałami boczne PVC -U SN12 SDR 34 Ø160mm o łącznej dł. 316m. W zakres prac wchodzą roboty związane z wytyczeniem trasy przebiegu rurociągu, zabezpieczenie i oznakowanie terenu, roboty budowlano - montażowe, płukanie i próby szczelności, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Dokumentację w formie załączników zamieszczono na stronie internetowej. Ponadto istnieje możliwość zapoznania się z projektem w siedzibie zamawiającego. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i wiedzą techniczną. W ramach realizacji zadania wykonawca wystąpi do właściwego zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego. 2. UWAGA! 1) Kosztorys ofertowy wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu o przekazane przez zamawiającego dokumenty m.in.: dokumentację projektową, przedmiary, opis przedmiotu zamówienia itp. Stawki jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym posłużą do ustalenia wartości za wykonane roboty budowlane. 2) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry. 3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 4) Wszystkie materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, w pierwszym gatunku, posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami, normami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia aktualnej ustawy o wyrobach budowlanych. 5) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie po zawarciu umowy wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia rozpoczęcia budowy, w tym uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierowników budowy. 6) W razie konieczności zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dokumentów niezbędnych do wykonania umowy. 7) Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi zarządcami dróg, komendą Powiatową Policji oraz organem zarządzającym ruchem. Uzgodniony projekt należy przedstawić zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu do odbioru pełną dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 9) Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie.
II.4) Główny kod CPV: 45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
45232423-3,
45100000-8,
45111200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.08.2018 r. przedłużona aneksem do 28.09.2018 r. i drugim aneksem do dnia 12.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przedłużenie terminu wykonania umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
rozbieżności pomiędzy projektem a a decyzją lokalizacyjna z PZD - konieczność obejścia wodociągu - wykonanie robót nieprzewidzianych w projekcie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





