eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232246-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Elblągu: Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597140-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500188323-N-2018; 500190988-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 17075361500000, ul. ul. Saperów , 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 2394900, 2394939, e-mail org@powiat.elblag.pl, faks 552 324 226.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.elblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GN.271.1.2.2018.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego" Przedmiot główny: CPV: 30.21.30.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Komputery osobiste Przedmioty dodatkowe: CPV: 30.21.31.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Komputery przenośne CPV: 30.23.60.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Różny sprzęt komputerowy CPV: 48.82.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Serwery Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego". Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do realizacji projektu zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej powiatu elbląskiego, ze względu na niedysponowanie przez Zamawiającego infrastrukturą teleinformatyczną, która pozwalałaby na wdrożenie e-usług na 3 poziomie dojrzałości i obejmuje: 2.1. dostawę sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do rozbudowy systemu informacji przestrzennej oraz wdrożenia związanych z nim e-usług, tj.: a) wyposażenia serwerowni: - 2 zestawy serwerowe + macierz dyskowa - system służący do utworzenia bezpiecznego połączenia b) sprzęt komputerowy stanowiskowy: 2 super wydajne stacje robocze do obróbki map z oprogramowaniem, c) 5 stacji roboczych o wysokiej wydajności do obsługi aplikacji specjalistycznych, d) 3 laptopy o wysokiej wydajności do obsługi aplikacji specjalistycznych e) UPS. Szczegółowy opis sprzętu teleinformatycznego zawiera ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 2.2. montaż; 2.3. uruchomienie; 2.4. oznakowanie sprzętu zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji"; 2.5. zapewnienie serwisu w okresie gwarancji dla sprzętu, który wymaga serwisowania. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Elblągu przy ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg oraz w Pasłęku ul. Wojska Polskiego 14, 14-400 Pasłęk. Umiejscowienie poszczególnych sprzętów przedstawia ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 3.1. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumenty - certyfikaty jakości i inne dokumenty poświadczające wymagany standard dostarczonego sprzętu, określone w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji. 3.2.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku, montażu i uruchomienia oraz oznakowania zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" urządzeń własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowego montażu, w lokalizacjach (Elbląg u. Saperów 14A, Pasłęk ul. Wojska Polskiego 14) oraz pomieszczeniach zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 9 do SIWZ, 3.3. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych, firmowych opakowaniach, oprogramowanie musi być zaoferowane w najnowszych obecnie dostępnych wersjach, 3.4. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. musi być kompletny i gotowy do uruchomienia, 3.5. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez Wykonawców, którzy są producentami zaoferowanego wyposażenia i jednocześnie nie korzystają z pośrednich kanałów sprzedaży, oferując własne rozwiązania bezpośrednio, z pominięciem pośrednich kanałów sprzedaży (partnerów/dystrybutorów). 3.6. Wszystkie sztuki z każdej pozycji zakresu dostawy muszą pochodzić z jednej serii i musza być jednakowe, 3.7. Systemy operacyjne w komplecie ze sprzętem muszą być zainstalowane zgodnie z indywidualnym numerem licencji, 3.8. Systemy operacyjne jeśli nie wskazano inaczej, będą zainstalowane w pełnych, niewygasających wersjach i będą uprawniać do użytkowania oprogramowania w ramach działalności Zamawiającego, 3.9. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego, 3.10. Zamawiający wymaga, aby do każdego oprogramowania, które występuje w opcji bez nośnika był dostarczony 1 nośnik (tylko 1 szt.), 3.11. Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w dostawach objętych zamówieniem, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu będzie upoważniać Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 3.12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego dla serwerów i systemu służącego do utworzenia bezpiecznego połączenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla pozostałego wyposażenia w czasie nie dłuższym niż w trzecim dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku naprawy gwarancyjnej wymagającej wymiany dysku twardego Zamawiający zastrzega prawo do zachowania uszkodzonego dysku; przez naprawy gwarancyjne rozumie się całkowite usunięcie usterki. 3.13 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu równoważnego sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy dla serwerów i systemu służącego do utworzenia bezpiecznego połączenia zgodnie z wymaganiami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dla pozostałego wyposażenia - której usunięcie potrwa dłużej niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia, 3.14. W przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru sprzętu podlegającego naprawie gwarancyjnej i jego zwrotu, od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, 3.15. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3.16. Dla sprzętu, który wymaga serwisowania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu w okresie gwarancji na własny koszt. 3.17. Oznakowanie sprzętu zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" dostępnym pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ 3.18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie "Opis oferowanego przedmiotu" w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ, podał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu, w tym Model procesora/Ilość, Model i typ dysku twardego oraz pamięci RAM, Model Karty Graficznej, a w przypadku oprogramowania należy podać producenta, nazwę wersji i parametry oprogramowania. 3.19. W przypadku zgodności oferowanego produktu z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, dopuszcza się zastosowanie zapisu "zgodnie z SIWZ" i wskazanie producenta i modelu oferowanego produktu z wyjątkiem Modelu procesora/Ilości, Modelu i typu dysku twardego oraz pamięci RAM, Modelu Karty Graficznej. W przypadku, gdy oferowany produkt nie posiada modelu wystarczy wskazanie producenta, opisu i parametrów lub wskazanie producenta i zastosowanie zapisu - zgodnie z SIWZ. 3.20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 3.21. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta, model, opis i parametry oferowanego produktu w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w WYCENIE DOSTAWY. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 462059.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOGIN IT Jacek Zimny
Email wykonawcy: j.zimny@login-it.pl
Adres pocztowy: ul. Zięby 5, Koteże
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 496355.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 496355.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548000.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.