Ogłoszenie z dnia 2025-12-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Badawczego. Postępowanie powtórzone.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych SEKCJA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Badawczego. Postępowanie powtórzone.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf11c31-f489-4a5e-9086-8c4ba2ea7bdb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/254995/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/254995/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2710-47/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego komputerów
stacjonarnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń
należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza
nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed ich złożeniem
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
szczegółowy opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w zał. nr 1 doSWZ
dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt: jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO:9001 lub równoważną oraz
posiada deklarację zgodności CE (Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy),
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
szczegółowy opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w zał. nr 1 doSWZ
dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt: jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO:9001 lub równoważną oraz
posiada deklarację zgodności CE (Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy:1. Dopuszczalna jest zmiana Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do
przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom,
na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne
działanie ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne,
pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny. Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że
uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta powiadomi niezwłocznie
drugą Stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie
uniemożliwione w ich wyniku.
Zmiana Umowy zostanie dokonana drogą wprowadzenia aneksu do Umowy.
2. Dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie zmiany modelu oferowanego sprzętu, z zastrzeżeniem, że zmiana ta
nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej
samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony - za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie.
Warunkiem zastosowania mechanizmu jest złożenie przez Stronę wniosku, zawierającego uzasadnienie dla wprowadzenia
zmian.
Zmiana Umowy zostanie dokonana drogą wprowadzenia aneksu do Umowy, po pozytywnej weryfikacji wniosku oraz
pozostałych dokumentów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/254995/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-22
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST) w ramach projektu "Małopolski System Wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- (DFP.271.273.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
- Usługi fotokopiowania, usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych na lata 2025 i 2026.
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa komputera
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych - projekt "Kompetencje zawodowe - etap II"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





