To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500230004-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Powiat Kaliski: Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt. "Przebudowa i wyposażenie budynku na potrzeby funkcjonowania warsztatów szkolnych w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku". Dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608356-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500208406-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat.kalisz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.1.34.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację i konfigurację wraz z pierwszym uruchomieniem, fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie: laptopów z systemem Microsoft Windows; komputerów stacjonarnych z systemami Microsoft Windows i monitorami; drukarek laserowych ze skanerem i kopiarką; ekranów projekcyjnych ściennych; projektorów multimedialnych; projektorów multimedialnych z ekranami; telewizorów; odtwarzaczy DVD; kamery cyfrowej; specjalistycznego oprogramowania zgodnie z zamieszczonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (wraz z instruktarzem obsługi tych programów). 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę i montaż wysokospecjalistycznego nowoczesnego sprzętu komputerowego i multimedialnego: - laptop z systemem Microsoft Windows - 8 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows i monitorem - 32 szt. - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką - 10 szt. - komputer stacjonarny z systemem Microsoft Windows, oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i monitorem - 1 szt. - projektor multimedialny - 6 szt. - projektor multimedialny z ekranem - 4 szt. - ekran projekcyjny ścienny - 6 szt. - odtwarzacz DVD - 3 szt. - telewizor - 5 szt. - kamera cyfrowa - 1 szt. - specjalistyczne oprogramowanie (tj. oprogramowanie komputerowe: do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych - 1 kpl., prowadzenia gospodarki magazynowej - 1 kpl., rozliczeń finansowych - 1 kpl., prowadzenia małej firmy - 1 kpl., nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych - 1 szt.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych postanowieniach umowy. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dokonuje opisu oferowanego Sprzętu w Formularzu cenowym załącznik nr 3 do Siwz. Zgodność oferowanego sprzętu z podanym w Siwz opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana między innymi na podstawie opisu zawartego w Formularzu cenowym. W razie wątpliwości, czy oferowany sprzęt spełnia wszystkie parametry określone w Siwz, Zamawiający będzie dodatkowo dokonywał ich weryfikacji na podstawie innych dostępnych źródeł. 5. Ilekroć w niniejszej treści Siwz w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o marce, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 6. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 30213300-6 - komputery przenośne, 30213300-8 - komputery biurkowe, 30200000-1 - urządzenia komputerowe, 30230000-0 - sprzęt związany z komputerami, 48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres (czas reakcji serwisu na następny dzień roboczy z naprawą w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku): a) laptopy: minimum 36 miesięcy, b) projektory multimedialne: minimum 36 miesięcy, c) projektory multimedialne z ekranami: minimum 36 miesięcy, d) ekrany projekcyjne ścienne: minimum 24 miesiące, e) komputery stacjonarne: minimum 36 miesięcy, f) monitory: minimum 24 miesiące, g) drukarki: minimum 24 miesiące, h) telewizory: minimum 24 miesiące, i) odtwarzacze DVD: minimum 24 miesiące, j) kamerę cyfrową: minimum 36 miesięcy. 8. Zaleca się dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, w celu dokonania oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-6
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30200000-1, 30230000-0, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160606.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151026.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu miasta Kalisza w 2026 roku
- Zakup ultrasonografu dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2026r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Wykonywanie usługi ochrony fizycznej osób, mienia i imprez dla Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 3 Części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem
- Zakup 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem urządzeń sieciowych typu switche oraz urządzeń do rejestracji obrazu/drukarki do USG dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
- Dostawa stanowiska edukacyjnego do symulacji użytkowania maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Cyberbezpieczny samorząd - Etap II
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





