eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew"Modernizacji chodnika przy drodze powiatowej Nr 2766W - ul. 3 Maja Józefowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21

Ogłoszenie nr 500227793-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie: "Modernizacji chodnika przy drodze powiatowej Nr 2766W - ul. 3 Maja Józefowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576343-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 1484859300000, ul. ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 806 421, e-mail zdp@powiat-otwocki.pl, faks 227 806 421.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacji chodnika przy drodze powiatowej Nr 2766W - ul. 3 Maja Józefowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/P-14/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji chodnika przy drodze powiatowej Nr 2766W ul. 3 Maja w Józefowie na odcinku od ul. Jarosławskiej do ul. Powstańców Warszawy o łącznej długości około 410 mb. 4.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Oznakowanie terenu na czas robot budowlanych, b) Rozebranie istniejącego chodnika tj. krawężnika, obrzeża, płytek, c) wykonanie koryta na całej szerokości chodnika i zjazdów, d) jednostronne ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 ( od strony jezdnia) - około 410 mb, e) jednostronne ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 ( od strony pasa zieleni) - około 410 mb, f) wykonanie i zagęszczenie mechanicznie warstwy odsączającej z mieszanki kruszywa naturalnego 0-16 mmm, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdów, g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm dla chodnika i 20 cm dla zjazdów, h) wykonanie chodnika o zmiennej szerokości - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - około 915 m2, i) wykonanie zjazdów indywidualnych o zmiennej szerokości - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej - około 3 zjazdy indywidualne 4.3 Zjazdy należyty wykonać z kostki brukowej holland 6 cm - bez fazowa, koloru szarego. 4.4. Chodnik należy podzielić na pół, przedzielając kostką brukową holland 6 cm - bez fazowa, koloru grafitowego. Pierwszą część chodnika - od strony jezdni należy wykonać z kostki brukowej holland 6 cm - bez fazowa, koloru szarego. Zaś drugą cześć - od strony ogrodzeń należy wykonać z kostki brukowej holland 6 cm - bez fazowa, koloru żółtego. - 4.5 Przy przejęciu dla pieszych należy ułożyć płytki 35x35 z wypustkami, koloru żółtego. Niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy zamawiający. Pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI BRUKARSKIE - Sławomir Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wysoczyn 21, 08-443 Sobienie-Jeziory
Kod pocztowy: 08-443
Miejscowość: Wysoczyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84009.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84009.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84009.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.