Ogłoszenie z dnia 2018-09-19
Ogłoszenie nr 500225342-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Zagospodarowanie terenu przy budynku MOPS przy ul. Janasa 9 wraz z budową ogrodzenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345397200000,
ul. Janasa
9,
42-612
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 476 85 00, e-mail
mopstg@bmj.com.pl, faks
322 854 244.
Adres strony internetowej (url): bip.mopstg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy budynku MOPS przy ul. Janasa 9 wraz z budową ogrodzenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS/ZP/341/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zagospodarowanie terenu w zakresie małej architektury, dodatkowych miejsc parkingowych i chodników oraz budowa nowego ogrodzenia od strony frontowej działki nr 2959/44. W zakres zagospodarowania terenu wchodzi: o budowa nowych chodników oraz częściowa wymiana istniejących, o budowa dwóch nowych miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym dla osoby niepełnosprawnej, o mała architektura obejmująca: wiatę śmietnikową, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, wiatę dla przechowywania rowerów dla pracowników, wiatę śmietnikową, o uporządkowanie istniejącej zieleni poprzez wycinkę drzew i krzewów będących w złym stanie oraz nasadzenie nowych, o wykonanie makroniwelacji uwzględniającej istniejące nachylenie terenu oraz tereny sąsiednie, o likwidacja dwóch słupów oświetleniowych i montaż oświetlenia parkingu z elewacji budynku i garażu. W zakres budowy ogrodzenia wchodzi: o rozbiórka istniejącego ogrodzenia na całej długości działki od strony ul. Janasa, o budowa nowego ogrodzenia ozdobnego z systemowych pustaków betonowych i przęseł metalowych palisadowych, o montaż nowej bramy wjazdowej metalowej przesuwnej, otwieranej automatycznie na pilota oraz na przycisk z budynku o montaż dwóch furtek metalowych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego i wkalkulowanie w ofercie opłat z tym związanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 34928200-0, 45223300-9, 34953300-0, 45236000-0, 45310000-3, 44112000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202917.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLTERM Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
243000.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. ze względu na brak ofert w prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego.
W dniu 20.07.2018 r. zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 592519-N-2018 ogłoszenie o zamówieniu na przedmiot zamówienia ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY BUDYNKU MOPS PRZY UL. JANASA 9 WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA z terminem składania ofert do dnia 06.08.2018 r. W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta i postępowanie w dniu 06.08.2018 r. zostało unieważnione. W związku z powyższym zdecydowano o zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki nam podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2026
- BZP.271.31.2025 Modernizacja części pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej nr 15 w Tarnowskich Górach
- Bieżące utrzymanie nawierzchnie dróg gminnych - Utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025r.
- Zakup sprzętu i programów informatycznych wraz dostarczeniem, montażem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem.
- BZP.271.30.2025 Eksploatacja szaletu miejskiego w latach 2026-2027
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach w 2026 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.