To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-18
Ogłoszenie nr 500224036-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Gmina Milówka: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową typu śmieciarka przystosowanego do zbiórki bioodpadów oraz odpadów komunalnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606198-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Milówka, Krajowy numer identyfikacyjny 54902200000,
ul. ul. Jana Kazimierza
123,
34360
Milówka, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 637 190, e-mail
ugmilowka@milowka.com.pl, faks
338 637 600.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.bip.milowka.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową typu śmieciarka przystosowanego do zbiórki bioodpadów oraz odpadów komunalnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RRG.271.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową typu śmieciarka przystosowanego do zbiórki bioodpadów oraz odpadów komunalnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Milówce. 4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ Podwozie: - samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2018, - dopuszczalna masa całkowita do 12 ton, - kabina dzienna, krótka kompaktowa, - ilość miejsc siedzących: 3, - kolor kabiny RAL 9010 biały - fabryczny, - fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, - wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa, - klimatyzacja, - elektrycznie sterowane szyby drzwi, - osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera, - regulacja zasięgu świateł, - światła do jazdy dziennej, - tachograf cyfrowy z wstępną kalibracją, - komputer pokładowy z wyświetlaczem, menu w języku polskim, - instalacja radiowa z anteną oraz radio, - oświetlenie wnętrza, - ostrzegawczy sygnał dźwiękowy załączonego biegu wstecznego. Układ jezdny: - podwozie 2-osiowe, - rozstaw osi max. 4000 mm, - tylna oś z zawieszeniem pneumatycznym, - ogumienie kół jezdnych o średnicy max.17,5" - regulacja wysokości zawieszenia, - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, - fartuchy przeciw błotne kół. Układ hamulcowy: - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), - System antypoślizgowy (ASR), - elektroniczny program stabilizacji (ESP), - hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej, - hamulec silnikowy. Silnik: - wysokoprężny, chłodzony cieczą, - co najmniej 6-cylindrowy, o pojemności skokowej do 7000 cm3, - moc silnika minimum 250 KM, - spełniający normę emisji spalin minimum EURO 6, - tempomat, - immobilizer fabryczny. Układ przeniesienia napędu: - skrzynia biegów: zautomatyzowna lub automatyczna, - przystawka odbioru mocy od silnika - do pracy ciągłej. Układ kierowniczy: - ze wspomaganiem hydraulicznym, - kierownica umieszczona po lewej stronie pojazdu, - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, - blokada koła kierownicy. Układ paliwowy: - zbiornik paliwa o pojemności min. 140 dm3, - zbiornik AdBlue min. 30 l Wyposażenie: - instrukcja obsługi w języku polskim, - fartuchy przeciwbłotne przednie, - apteczka, - trójkąt ostrzegawczy, - belka ostrzegawcza / napis GZGK MILÓWKA/, - podnośnik hydrauliczny min.10 t, - 1 klin pod koła, - gaśnica. Zabudowa: - pojemność skrzyni ładunkowej min. 10 m3, - ściany zabudowy wykonane z jednego arkusza blachy lub skrzynia ładunkowa profilowana, ożebrowana profilem zamkniętym, - podłoga skrzyni płaska z zaworem spustowym do usuwania odcieków, - możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczania) w układzie hydraulicznym w zależności od rodzaju odpadów - min 3 poziomy, - zabudowa uszczelniona przystosowana do przewozu odpadów uwodnionych (np. liście, trawy, odpady kuchenne, itp.) - krócieć odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, - długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej bez kosza zasypowego - max 3800 mm, - szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej - max 2300 mm, - wysokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej - max 1800 mm, - stopień zagęszczania odpadów - 5:1 - udźwig urządzenia załadowczego 650 kg, - napęd hydrauliki zabudowy z przystawki odbioru mocy odsilnikowej, - kosz zasypowy wykonany z blachy trudnościeralnej Hardox, - siłowniki podnoszenia/opuszczania odwłoka umieszczone z boku zabudowy, - objętość kosza zasypowego min 1,3 m3, - mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, tzw. "szufladowy", - prowadnice płyty wypychającej umiejscowione w ścianach bocznych zabudowy, - wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów oraz z pojemnikami metalowymi okrągłymi o pojemności 110 litrów, - blokowanie pojemnika na grzebieniu wrzutnika, - siłowniki prasy zgniatającej bez wbudowanych czujników, umieszczone wewnątrz odwłoka, - sterowanie urządzeniem załadowczym pojemników - hydrauliczne, umieszczone po obu stronach odwłoka, - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - sterowanie automatyczne i ręczne cyklami pracy prasy zgniatającej, - możliwość sterowania poszczególnymi ruchami funkcjami prasy zgniatającej (łopaty) za pomocą przycisków umieszczonych w kasecie sterującej, - kamera z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy, - dwa reflektory robocze umieszczone z tyłu zabudowy w górnej lewej i prawej części, - zbiornik na wodę o pojemności 10 litrów wraz z kranem, - zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN-1501, - stopnie dla ładowaczy, - minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa, - długość całkowita pojazdu max. 7,5 metra, - masa przewożonych odpadów min 4000 kg, - kolor zabudowy niebieski RAL 5015 (połysk). Zabudowa ma być wykonana na terenie Unii Europejskiej 4.3 Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnym lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne". Przez pojęcie "lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. 4.4 Podwykonawcy 4.4.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4.4.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.4.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.4.4 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w prace dostaw. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zadań. 4.4.5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4.4.6 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4.4.7 Przepisy pkt 5 i 6 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 4.4.8 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 4.5 Warunki finansowania: 1. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy Pzp. 12. Zamawiający oświadcza, że niniejsze postępowanie będzie odbywać się z zastosowaniem procedury z art. 24 aa ustawy prawo zamówień publicznych czyli po ocenie ofert Zamawiający zbada czy oferta najkorzystniejsza pochodzi od wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV: 34144510-6, 34144511-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
406504.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KGP Sp. z o.o. ul. Mickiewicza15, 43-410 Marklowice Górne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
541200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
- Dostawa pojazdu specjalistycznego - śmieciarki o pojemności min. 16 m3 zabudowanej na podwoziu samochodu ciężarowego 2-osiowego o DMC 18 000 kg
- Dostawa samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





