To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-14
Ogłoszenie nr 500221839-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71 w Warszawie (znak sprawy: 50/ZP/18).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598204-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161,
ul. Al. Solidarności
90,
01003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71 w Warszawie (znak sprawy: 50/ZP/18).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):50/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z termomodernizacją budynku i przywróceniem jego dawnej świetności z czasów przedwojennych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71". 2) Budynek ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych utworzonej na mocy zarządzenia nr 2998/2012 Prezydenta m.st. Warszawy. Obiekt zlokalizowany w układzie urbanistycznym i zespole osiedla Koło II i Koło III, który wraz z zielenią wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 1537A decyzją z 09.11.1992 r. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania następujące roboty: a) docieplenie stropu poddasza, b) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, c) wymianę instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację oświetlenia zewnętrznego, ewakuacyjnego, e) montaż dodatkowych kamer systemu CCTV, f) odtworzenie pierwotnego układu dekoracyjnych płytek klinkierowych, g) skucie tynku i naniesienie nowej warstwy tynkarskiej, h) uzupełnienie posadzek zewnętrznych i stopni z lastryka, i) konserwacja reliefu z wizerunkiem syrenki i krat okiennych, j) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, wymiana rynien, oczyszczenie wpustów, sprawdzenie drożności kanałów odpływowych, k) wymiana obróbek blacharskich, remont kominów, l) wymiana stolarki drzwiowej, m) szklenie ram szybami zespolonymi, n) wykonanie instalacji odgromowej, o) sporządzenie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej. 4) Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy uzyskać opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w danym obiekcie budowlanym. W przypadku obecności chronionych gatunków ptaków należy uzyskać odpowiednie zgody (wskazane w decyzji nr 125/N/2017 z dn. 26.10.2017 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę) od Generalnego lub Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa, poniższa dokumentacja: a) Projekt budowlano-wykonawczy: - branża architektoniczna, - branża sanitarna, - branża elektryczna, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - branża architektura, - branża sanitarna, - branża elektryczna, c) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy. d) Dokument opisowy wymiany instalacji elektrycznej, e) Program prac konserwatorskich, f) Decyzja Nr 125/N/2017, g) Przedmiar robót - mający charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Ww. dokumentacja obejmuje także: wymianę okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne drewniane. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia. Roboty te nie zostały uwzględnione w załączonym do SIWZ przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczaniu ceny oferty. 6) Wytyczne dla Wykonawcy: a) budynek placówki oświatowej w trakcie prowadzenia prac będzie obiektem czynnym, b) prace głośne i uciążliwe dla użytkownika budynku prowadzone poza okresem wakacyjnym mogą być wykonywane w godzinach popołudniowych, nocnych i w weekendy, c) miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor ZS nr 32 na terenie działki zajmowanej przez szkołę, d) realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. 7) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami związanymi z wymianą centralnego ogrzewania oraz robotami elektrycznymi, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45410000-4, 45324000-4, 45262500-6, 45453000-7, 45311200-2, 45421100-5, 45331100-7, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1415634.62
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. U. H. "FREM-BUD" Zenon Kuśmierz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1700000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





