eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTermomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71 w Warszawie (znak sprawy50/ZP/18).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-14

Ogłoszenie nr 500221839-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71 w Warszawie (znak sprawy: 50/ZP/18).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598204-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71 w Warszawie (znak sprawy: 50/ZP/18).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

50/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z termomodernizacją budynku i przywróceniem jego dawnej świetności z czasów przedwojennych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego przy ul. Ożarowskiej 71". 2) Budynek ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych utworzonej na mocy zarządzenia nr 2998/2012 Prezydenta m.st. Warszawy. Obiekt zlokalizowany w układzie urbanistycznym i zespole osiedla Koło II i Koło III, który wraz z zielenią wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 1537A decyzją z 09.11.1992 r. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano do wykonania następujące roboty: a) docieplenie stropu poddasza, b) wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, c) wymianę instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację oświetlenia zewnętrznego, ewakuacyjnego, e) montaż dodatkowych kamer systemu CCTV, f) odtworzenie pierwotnego układu dekoracyjnych płytek klinkierowych, g) skucie tynku i naniesienie nowej warstwy tynkarskiej, h) uzupełnienie posadzek zewnętrznych i stopni z lastryka, i) konserwacja reliefu z wizerunkiem syrenki i krat okiennych, j) wykonanie nowych obróbek blacharskich, parapetów, wymiana rynien, oczyszczenie wpustów, sprawdzenie drożności kanałów odpływowych, k) wymiana obróbek blacharskich, remont kominów, l) wymiana stolarki drzwiowej, m) szklenie ram szybami zespolonymi, n) wykonanie instalacji odgromowej, o) sporządzenie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej. 4) Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy uzyskać opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w danym obiekcie budowlanym. W przypadku obecności chronionych gatunków ptaków należy uzyskać odpowiednie zgody (wskazane w decyzji nr 125/N/2017 z dn. 26.10.2017 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę) od Generalnego lub Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa, poniższa dokumentacja: a) Projekt budowlano-wykonawczy: - branża architektoniczna, - branża sanitarna, - branża elektryczna, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: - branża architektura, - branża sanitarna, - branża elektryczna, c) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy. d) Dokument opisowy wymiany instalacji elektrycznej, e) Program prac konserwatorskich, f) Decyzja Nr 125/N/2017, g) Przedmiar robót - mający charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Ww. dokumentacja obejmuje także: wymianę okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne drewniane. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia. Roboty te nie zostały uwzględnione w załączonym do SIWZ przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczaniu ceny oferty. 6) Wytyczne dla Wykonawcy: a) budynek placówki oświatowej w trakcie prowadzenia prac będzie obiektem czynnym, b) prace głośne i uciążliwe dla użytkownika budynku prowadzone poza okresem wakacyjnym mogą być wykonywane w godzinach popołudniowych, nocnych i w weekendy, c) miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor ZS nr 32 na terenie działki zajmowanej przez szkołę, d) realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. 7) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, robotami związanymi z wymianą centralnego ogrzewania oraz robotami elektrycznymi, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45410000-4, 45324000-4, 45262500-6, 45453000-7, 45311200-2, 45421100-5, 45331100-7, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1415634.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. U. H. "FREM-BUD" Zenon Kuśmierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obozowa 82a lok. 14
Kod pocztowy: 01-434
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1700000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1541162.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1990140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.